Sikorka Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag kanske skrev polen litte konstigt men e de nån som fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 dumt ställd btw ta bort en röst från "Skolan" och lägg till på "Inget" jag tänkte att frågan var tvärtom också (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Annat. Min fritid. Det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 INget.. skiter inte i nått.. (:!!! bra sagt Okka OT: snygg ny sig/ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Varför ge upp skolan eller stanna hemma för GTA SA? Jag vet vad jag skrev, GTA SA är MER än ett spel..Men ja. Man spelar ju det när man har tid, på sin fritid. Läxor, behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 spelar när jag har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vote: allt jag har hoppat av skolan, självklart inte för gta sa, men skolan jag gick i var dålig och så.. ska ta sabbatsår, men inget går emellan mig å toan, inte ens gta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Skiter och skiter, jag lade min röst på Läxor för att jag har skjutit upp dem lite då och då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Min röst hamnar på annat, det är sömnen som blir lidande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
melonen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag kanske skrev polen litte konstigt men e de nån som fattar? varför finns inte sömn och barn med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 lite dräng-poll fall någon frågar mig. men jag skjuter inte upp något. eller? jo ska göra 3 prov imorron så, jag ska plugga nu och spela SA hela natten...! så sömnen får jag klara mig utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Spelar inte SA. Vote: Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Spelar inte SA. Vote: Inget stackarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) LOL! Toan ???!!!! Jag skiter i den, och just nu sitter jag här med mina jeans på mig, fullproppade med diarre' Redigerad 1 december, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 sorry för dubbelpost, men jag måste säga att jag skiter mycket i min potta, för att spela GTA , aaaahahhahahahaha!!!!! oj, förlåt, jag misstolkade pollen :">... Nej fyfan nu var jag så där taskig som bara jag kan bli .... ONTOPIC: Vote: Läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag skiter i toan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts