Eas88 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Gta San Andreas är en teckna version och jag undra vad ni tror eller vet om nästa gta kommer att ha samma tecknad vesion av spelet. För då kommer det bli dryg om allt kommer att se lika dant ut.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=22385 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag förstår precis ingenting... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Gta San Andreas är en teckna version och jag undra vad ni tror eller vet om nästa gta kommer att ha samma tecknad vesion av spelet. För då kommer det bli dryg om allt kommer att se lika dant ut.? hmm..hoppas att nästa Gta kör med en ny grafik motor! om det inte gör det blir jag mkt besviken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Good one Azore! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts