C.J Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ja mycket hellre new york änn london Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) ja mycket hellre new york änn london GTA3 utspela sig i New York. Redigerad 1 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) GTA3 utspela sig i London. var fan har du fått det ifrån? Redigerad 1 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 GTA3 utspela sig i London. e du helt dum i huvet eller sitter du bara och gissar eller skämtar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ööh? min idé är BÄST! GTA: Middle East! Gör uppdrag åt Sodamn Insane, Uzima Bin Ladim och andra terrorister. Huvud karaktären ska heta typ Mohammed Achmal eller nått Osså kan man sno kameler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 SRY. Ändra det nu. Hade London i tankarna och skrev det av misstag utan att märka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 bra satt precis och undrade om du var hade sjukdomar i hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 bra satt precis och undrade om du var hade sjukdomar i hjärna. Har du gått på svenska lektionerna under sista tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) haha, han har nog inte ens gått på sina SFI-lektioner Redigerad 1 december, 2004 av jeppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ok jag ger mig NY skulle va coolt. OBS! Riktigt NY. 1.Manhattan 2. New jersey 3.Harlem Riktiga höghus. Man kan se Donald Trumps helikopter flyga omkring Riktigt snygga bilar. UPPDRAG: Spränga den där bron? Snipra från höghus. Jaga med helikopter över staden. Köra bil i riktig trafik. Börja som någon fattig [Harlem] gör uppdrag tills man blir kändare [New jersey] Gör de fetaste jobben i manhattan. Köra båt runt manhattan. Simma. Sen typ sista uppdraget får man flyga till en annan stad, som man inte vet va d är, då får man en idé av hur GTA:et efter det kommer vara. AA i slutet när man är mäktigast, ska man ägaa företag sen ska man göra sabotage på andra konkurranter så att man blir mäktigare.. Obs! RIKTIGA HÖGHUS SKA D VA Ehm, jag får en känsla av att du tror att Harlem är en stad och Manhattan en stad för sig. Manhattan är en ö, Harlem är en liten stadsdel på Manhattan. Manhattan, är i centrala New York. New Jersey, där får jag känslan av att du kopplar ihop det med; New York. Ehm, New Jersey är en stad, och " The state of New Jersey " är en delstat. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Fan va många som vill ha ett GTA som man springer runt i 60-80talet! VC. va inte kul för att man nästan va på någon jävla stenålderstid! ett GTA i 2004-2005. Det skulle vara kul med fordon som! mustang och R1. det är va som är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Eftersom SA var en delstat och att nästa kommer till PS3 (som använder BlueRay, alltså otroligt kraftiga skivor) så finns det hopp om att det blir ett land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nazizm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 London har redan medverkat i GTA. Dessutom är det en tråkig stad. Jag tycker att nästa stad borde bli Detroit, Chicago eller något.. Mexiko city kanske vore något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 London- den tråkigaste staden i historien. Människorna i london är ännu tråkigare ovan på allt så har de cp vänster trafik. Nästa gta bör utspela sig i karlskrona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ööh? min idé är BÄST! GTA: Middle East! Gör uppdrag åt Sodamn Insane, Uzima Bin Ladim och andra terrorister. Huvud karaktären ska heta typ Mohammed Achmal eller nått Osså kan man sno kameler Försöker du vara rolig, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Bättre än sug London i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 C.J, det räcker med spam för dig ikväll. Ser jag dig skriva ngt meningslöst en gång till denna kväll så blir det avstängning i 1 vecka. asså ja måste säga att ja tycker att ditt babbel känns ganska uttjatat nu sluta larva dig me avstängningar o varningar, du gör bara bort dig inför oss andra så ta det lugnt o gå i terapi eller nåt.........bara du lugnar ner dig me dina "jag-tror-att-jag-e-gud-o-kan-göra-va-ja-vill"-fasoner så blir alla(utom du?) nöjda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 asså ja måste säga att ja tycker att ditt babbel känns ganska uttjatat nu sluta larva dig me avstängningar o varningar, du gör bara bort dig inför oss andra så ta det lugnt o gå i terapi eller nåt.........bara du lugnar ner dig me dina "jag-tror-att-jag-e-gud-o-kan-göra-va-ja-vill"-fasoner så blir alla(utom du?) nöjda Han är moderator, hans uppgift är just att leka gud. Nu upprepar jag mig... men men. Regelbrott straffas, och så har det alltid varit och kommer alltid vara. Gillar du det inte? Hitta ett forum med regler osm du kan anpassa dig till. Och wäj, off-topic to the max. Återgå till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Han är moderator, hans uppgift är just att leka gud. Nu upprepar jag mig... men men. Regelbrott straffas, och så har det alltid varit och kommer alltid vara. Gillar du det inte? Hitta ett forum med regler osm du kan anpassa dig till. Och wäj, off-topic to the max. Återgå till ämnet. vi får gå offtopic när ja sagt de ja vill ha sagt..........de enda jaa ville säga var att ja tycker de e lite larvigt att men ska bli avstängd för att man spammat ett par ggr eller tycker du att de borde va så?? en avstängning borde man få om man brutit mot reglerna i större utsträckning,tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts