AlexXx91 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 han är 25 nu å suttit HÄKTAD i sju år?.. häktet sitter man i när man väntar på dom han var altså 18, så han började droga sej rrunt han var 14 för att hinna in i träsket till 18-års-ålder.. låter genomtänkt det där, grattis (:!!! Har ändrat det dära med häktet och "Låter genom tänkt det där:D" Självklart:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Skulle vara ballt om det kom GTA: Rio De Janeiro eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag skulle vilja ha glamour eller straight ghetto. San Andreas manus suger, enligt mig. Det började som en dröm, man var en gang-banger men sen blev man en jävla bonde till en supersnobb som gled runt i Las Venturas. Det hade varit mycket roligare om man var en ghettoneger spelet ut, och att man alltid hade sina homies vid sin sida. Jag skulle inte banga på ett till 80-tals spel igen. Eller åtminstonde en mer Vercettikaraktär. (:!!! Nej fan, nu måste jag spela lite VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 gillar inte riktigt iden med ännu ett gta lodon pallar inte med vänster trafik. fick nog av det i the getaway. nej men det skulle sitta fint med ett gta i lite kallare klimat och snöstormar istället för regn. hade varit ball. eller? aaa de hade varit COOLT (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ps 3 kommer nog att fokusera mer på online spel så det är det jag tror att R* håller på att planera för jag menar gta i london låter ju som bajs på en pinne inte speciellt roligt asså varför ska dem försöka kopiera ett av världens tråkigaste spel(getaway) för det verkar inte rimligt getaway e så värdelöst att man inte ens märkte att det kommit en uppföljare. men till saken nu gta online är det jag verkligen hoppas på, tänk att få skapa egna gäng med några polare eller kanske skapa ett stort gäng med typ en massa svenska gta spelare och sen dra ut och kriga mot t, ex ett gäng engelska franska norska eller somaliska (:!!! gta spelare det skulle va trevligt tycker jag annars så borde dem försöka sig på en riktig stor stad i New York miljö, för att liberty city håller inte måttet som en stor stad, hela staden är ju typ lika stor som cj's morsas hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Tokyo har oxå vänstertrafik! GTA London vore ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuckit Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 PARIS ffs (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 New york med årstider.. är inte det liberty city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ok jag ger mig NY skulle va coolt. OBS! Riktigt NY. 1.Manhattan 2. New jersey 3.Harlem Riktiga höghus. Man kan se Donald Trumps helikopter flyga omkring (:!!! Riktigt snygga bilar. UPPDRAG: Spränga den där bron? Snipra från höghus. Jaga med helikopter över staden. Köra bil i riktig trafik. Börja som någon fattig [Harlem] gör uppdrag tills man blir kändare [New jersey] Gör de fetaste jobben i manhattan. Köra båt runt manhattan. Simma. Sen typ sista uppdraget får man flyga till en annan stad, som man inte vet va d är, då får man en idé av hur GTA:et efter det kommer vara. AA i slutet när man är mäktigast, ska man ägaa företag sen ska man göra sabotage på andra konkurranter så att man blir mäktigare.. Obs! RIKTIGA HÖGHUS SKA D VA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 det som skulle va skit coolt är typ i Italien under 50-60 talet me maffia... typ lite gudfadern (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 fy fan vad tråkigt med london ussssh!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 italien hade varit ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag tycker faktiskt New York.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 det har redan diskuterats väldigt mycket här, (sök). och jag tror fortfarande att de är london på G. GTA London existerar redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Tycker det är dags för R* att lägga till årstider i nästa GTA. Med vinter, snö, skotrar och även laviner, som någon nämnde tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 annars så borde dem försöka sig på en riktig stor stad i New York miljö, för att liberty city håller inte måttet som en stor stad, hela staden är ju typ lika stor som cj's morsas hus Det här med LB är det i San Andreas uppdraget eller han det funnits i något spel förr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det här med LB är det i San Andreas uppdraget eller han det funnits i något spel förr ? eee ja! Det är Gta 3 som är LB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ett GTA: London i 3D blir det inte, fatta! Varför? Jo, för att GTA: London släpptes endast för att visa DMA (som då låg i England och styrdes av engelsmän) sitt folks huvudstad... nu när DMA har blivit Rockstar North och flyttats över till staterna så skiter väl amerikanerna att och göra ett till London i 3D... GTA: London var då, vi lever i nuet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Frankrike hadde varit grymt. Seriöst. Gå på Disneyworld. Hoppa från Eifeltornet (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nej GTA NY skulle va coolt. Men jag kommer typ inte på något mer? Italien 50-60 talet? Njaaaa skulle va för lite vapen och sånt. Eller ett till gta nutid, fast riktigt nutid, ass inte lib cit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts