C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Redigerad 30 november, 2004 av C.J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 gta london finns redan dock bara som en expansion men jag tror fortfarande att de blir London nästa jolly good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) C.J, det räcker med spam för dig ikväll. Ser jag dig skriva ngt meningslöst en gång till denna kväll så blir det avstängning i 1 vecka. Redigerad 30 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 aa typ åka ut till countryside, och stora båtar! o massa engelska feta lyxbillar Rollce-Royce, betnley, aston o mini. sen gör man uppdrag åt nattklubbar? fastighets ägare? ghetto. regeringen, terrorister? svindlare, rånare, kockar? företag, biltillverkare, o annat typ som e london style Typ va uppe i london eye o snipra nån, jaga folk i trånga gator, skapa trafik kaos i picadelly circus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 måste tillägga.. måste finnas tidvatten och segelbåtar MED KÖL.. dubbelköl som alla brittiska båtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 blä! jag slutaade spela the getaway just för att det var englend (högertrafik, aschang/stavning , och gamla bilar)... Vill inte ha London!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vem kom på den fulaste ide'n med gta stockholm?! fyfan vad svinigt! London hade också varit så jävla tråkigt som f*n... precis som the getaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag tycker dom ska göra av någon ganska kall stad i Canada som det kan snöa i.... och sedan ett långt avstånd till någon anna stad i canada som det mer licksom regnar i eller äre normal varmt.... skulle vara tuft om det fanns skidbackar och att man kunde åka skidor och också slåss med dom och skapa laviner med dinamit och att det också fans liftar med folk i + skidåkare det skulle jag tycka va as coolt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det borde finnas årstider som ändras genom storyline... Men högertrafik, man borde kunna välja det Dem kan skapa nån enkel trafik invert-code? Man kan ju typ fuska till det på andra gta spel, borde inte vara svårt och göra det till inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) JAG KOM PÅ SKÖNASTE IDEN. Dem borde göra GTA europe. Det ska kosta typ 3000, men det uppdateras hela tiden med nya mission och kartor! typ var 4:e månad! Man får en kod o laddar ner expansionet, så det blir hela europa me massa uppdrag, till slut ska man flyga genom länder för uppdrag typ. Fly from Rome to London and steal the crown jeweles!!! Sen efter typ två tre år betalar man 1000 och får ett års expansion till. Så ska man kunna välja characters eller kunna va flera olika. Man börjar som en tjuv och slutar i en organisation av kriminella så e man olika snubbar för olika uppdrag. O massa annat. O på uppdateringarna får civila o poliser bättre AI, mer dialoger. Man får nya vapen, kläder, bilar, fordon. SKulle va århundradets spel. EDIT:[stavning o grammatik=sucky, skrev snabbt] Redigerad 30 november, 2004 av kollar_runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nu har det spårat ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nu har det spårat ut.... kanske lite. ett GTA Europe skulle va way to stort, jag tycker tom SA är lite för stort för min smak.. Tokyo skulle vara roligt. men, det finns säkert nån roligare stad.. Jokkmokk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Eller varför inte GTA Southafrica, istället för bilar så har man djur (:!!! ett skämt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) *Deleted* Jag är AlexXx91 Detta är min brors visste inte att jag var inne på den (:!!! Redigerad 30 november, 2004 av Eas88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 New york med årstider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Gta: KK (Grand theft auto: karlskrona kommun) Man börjar med att jobba i Fågelmara för att få ihop pengar till snus och dylikt sen tar man sej te Jämjö som är i krig mot Torhamn och Ramdala där man måste hjälpa Jämjö vinna kriget för att sedan bli medlem i kungsmarksmaffian och göra uppdrag åt dom för att lära sig behärska tunga vapen och kunna klara extacy så kommer man in i lyckeby där man går på tunga droger och te och gör uppdrag för att få knark, till sist har man kommit in i karlskrona och man kommer dit drogad och blir häktad och får göra uppdrag åt poliserna, till sist ska man ta sej fri från poliserna och döda dom sen slutar det!.. Man kan vara överallt från början men man gör ändå uppdragen i den ordning det står ovan.. Man måste även äta för att överleva och man kan köpa kläder i vissa affärer..Man Kan även dekorera sina egna fastigheter med möbler som går att köpa i vissa affärer.. spelet utspelar sej under 2009.. Vanliga Fordon: Volvo 850, V70, C70 och 740 Saab 9000 och 9-3 Bmw Fiat Ford Harley davidsson olika sorters moppar ex: Furia, Derbi, Reiju... Kawasaki 700 Olika sorters båtar... Speciella fordon: Ford mustang '65 Tåg som går mellan byarna och städerna... Luftballong Helikopter Kundvagnar Toyota supra Skateboard Cykel Inlines vattenskidor Vapen: Handen Knogjärn Sax Kniv Vattenpistol glockliknande pistol Jaktbössa Hand granat Självmordsbomb(till för att sätta på andra) Eldkastare(svår att hittta) Tillgängliga Affärer: Ica olika kiosker Netto Maxi Willy's Elgiganten On off JC Olika hörfrisörskor/er Örigt: Huvudpersonens namn är Bob "Bobba" Gunnarsson, han är 25 år och har precis flyttat till Fågelmara från Växjö där han har suttit i finkan i sju år för att ha gått på Tunga droger och te samt gjort en massa bankrån och rån av affärer... Grafiken är byggd på Driv3rs grafikmotor mångfaldigt förbättrat.. ibland ser du inte skillnad på verklighet och spel... (:!!! *Edit* Hade glömt skriva vapnen! *Edit2* Sista versionen av logon! Redigerad 30 november, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 låter kasst.. tycker jag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Much love Alex. Hoppas du blir spelutvecklare. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ... Huvudpersonens namn är Bernt "BG" Gunnarson, han är 25 år och har precis flyttat till Fågelmara från Växjö där han har suttit häktad i sju år för att ha gått på Tunga droger ... han är 25 nu å suttit HÄKTAD i sju år?.. häktet sitter man i när man väntar på dom han var altså 18, så han började droga sej rrunt han var 14 för att hinna in i träsket till 18-års-ålder.. låter genomtänkt det där, grattis (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 GTA: Stoneage skulle äga.... kriga me fiende stammar rida på ponnys... vapen: no weapon: slåhanden, sten melee: klubba, gren assault: spjut ranged assault: kastspjut pilbåge heavy weapons: mobil katapult (:!!! throwable typ brinnande grenar, stenar/flera i en slunga träffar ranom ställen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts