theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nåt som jag skulle vilja se är ett spel där man slängt ihop gta3 gta vc och gta sa. Man kan tex vara CJ och gå till Liberty City. Det skulle vara fräckt. Men det är nog bara en dröm. Nja, Vercetti är fan coolare än CJ (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nja, Vercetti är fan coolare än CJ Håller med dig! Är besviken på att han inte följt med till SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag tror inte att nästa gta kommer att släppas till ps3 utan ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nja, Vercetti är fan coolare än CJ CJ är 100000000000 ggr "coolare" än Vercetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag tror inte att nästa gta kommer att släppas till ps3 utan ps2. Isf skulle R* vara riktigt dumma eftersom dom forlorar en hel del på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Isf skulle R* vara riktigt dumma eftersom dom forlorar en hel del på det. hoppas det kommer till både Ps2 och Ps3 Redigerad 1 december, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jag tror inte att nästa gta kommer att släppas till ps3 utan ps2. LOL, ursäkta måste skriva det igen...lol. Om två år är PS2 samma sak som PSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 KLART SOMN FAN ATT DET KOMMER TILL PS3!!!!! PS2 SUGER.. NI MÄRKER VÄLL ATT DET LAGGGAR SOM FAN PÅ GTA SA!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 KLART SOMN FAN ATT DET KOMMER TILL PS3!!!!! PS2 SUGER.. NI MÄRKER VÄLL ATT DET LAGGGAR SOM FAN PÅ GTA SA!!?? du kanske har ett ruttet ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) NM Redigerad 10 december, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 du kanske har ett ruttet ps2 Eller du som inte vill erkänna att gta:sa var precis på gränsen (om inte över) vad PS2:an klarar, det laggar ju ganska rejält på en del ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Hoppas verkligen att inte kommande GTA-spel utvecklas till PS2. Spelen samt konsollerna utvecklas hela tiden, så dem kan ju inte klamra sig fast vid det gamla. Börjar tröttna på gamla PS2:an, för den har samlat mest damm senaste tiden. Redigerad 10 december, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 du kanske har ett ruttet ps2 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gta är ju som ps2 bästa spel typ ju...... dom kan ju inte bara sluta sälja gta till playstation.. men som många säger.. det kanske kommer till ps3.. ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Fick mitt PS2 februari 2001 för 2300 med 2 kontroller, minneskort och Gta 3 Vi känner en som äger Euronics vid ett ställe så vi fick det billigare Ja tror Nästa Gta kommer för PS3:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är klart att det kommer till PS3 va fan alla säger ju att deras spel slutar att funka och sånt där fast jag tror nog att det är spelet det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag har hört att ps3 ska släppas mot slutet av -06 och det blir antagligen ett avancerat online spel och jag tror inte ps2 kommer att klara det. Eller! så kan det ju bli en re-make av GTA London och det kan ju tänkas släppas på ps2 så vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men det skulle va bra om det kom till PS3 istället! Nu är det på gränsen till att PS2 klarar av spelet Det laggar inte som vissa säger, men det skulle inte gå att göra ett ytterligare ett sånt spel till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om det kommer ett till spel så ska det ju så klart handla om GTA3 filuren, o att man kan resa till VC, SA, LC Eller så att dom byggde om LC så det blir som en helt delstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag hoppas på att det kommer ett nytt spel till Ps2 till hösten igen.... och hösten 2006 också.... sedan hoppas jag på att Ps3 kommer till vintern 2006 och ett nytt Gta med ( STORA , COOLA , VERKLIGA , MER BUGGFRIA ) förbättringar .... ps . När man blockar en motorväg i SA så att alla kör in i varann o sådär så börjar det jhu lagga när det tillslut är rätt många bilar som krockat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts