mulla Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 The company's future plans seem uncertain, with parent company Rockstar Games' Creative Director claiming that San Andreas is the last game in a trilogy for Playstation 2. Any further titles in the series are likely to be released for the "next generation" of games consoles Fan synddddddddddd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 The company's future plans seem uncertain, with parent company Rockstar Games' Creative Director claiming that San Andreas is the last game in a trilogy for Playstation 2. Any further titles in the series are likely to be released for the "next generation" of games consoles Fan synddddddddddd ja men tänk på att ps3 är i görningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tvärtom, då är det ju mer troligt att nästa GTA kommer till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 inte så oventat kanske? har inte ps3 kommit ut i japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ja men tänk på att ps3 är i görningarna PS3 ska visas upp på E3 mässan i vår. Varför ha ett till GTA spel till slitna PS2 när trean är snart klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) PS3 kommer väl 2006.... med Gran Turismo 5 Redigerad 30 november, 2004 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 PS3 kommer väl 2006.... Hoppas på slutet av hösten 2005. Blir lagomt till julafton då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tvärtom, då är det ju mer troligt att nästa GTA kommer till PS3. hur mycket kroner kostar ps3 då? Fan köpte den ps2 för 2300 förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ja och gissa hur dyrt det kommer vara då.... kommer vell minst kossta 6000 , det kosstade iaf Ps2 på realesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hm, jag har köpt mina playstations enbart pga GTA spelen (hatar PC), så det blir väl till att köpa en PS3:a så fort det är bekräftat att nästa GTA blir till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jahopp. Jag måste väl skaffa det också då. (fick mitt ps2 direkt efter releasen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 The company's future plans seem uncertain, with parent company Rockstar Games' Creative Director claiming that San Andreas is the last game in a trilogy for Playstation 2. Any further titles in the series are likely to be released for the "next generation" of games consoles Fan synddddddddddd Tycker det bara är bra för då får vi njuta av grafiken i nästa gta efter som Ps2 suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 DET DÄR ÄR REN LÖNGN!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ja och gissa hur dyrt det kommer vara då.... kommer vell minst kossta 6000 , det kosstade iaf Ps2 på realesen Så dyr var väl inte PS2 vid releasen?! Jag köpte min PS2 i februari 2001 för ca 4500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Men lol, det räkna jag ut för länge sen! (:!!! Och vad är det att sörja över? När nästa GTA släpps kommer PS2 vara lika populär som gammla PlayStation är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ärligt talat tror jag att vi just spelat det SISTA gta spelet någonsin. Trodde vice city var det sista. Det har helt enkelt varit ett för bra spel, och våldsamt enligt vissa som inte har en aning om vad de talar om. Myndigheterna kommer säkert att hítta på ett sätt att sätta käppar i hjulen för rockstar. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nej, R* säger att det GTA- spel som sätt dagens ljus är bara några få av de i ett "GTA Universe". (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ärligt talat tror jag att vi just spelat det SISTA gta spelet någonsin. Trodde vice city var det sista. Det har helt enkelt varit ett för bra spel, och våldsamt enligt vissa som inte har en aning om vad de talar om. Myndigheterna kommer säkert att hítta på ett sätt att sätta käppar i hjulen för rockstar. (:!!! Äh, R* är ju kåta på pengar de också. Hm, hoppas bara att de hittar tillbaka till VC-känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nåt som jag skulle vilja se är ett spel där man slängt ihop gta3 gta vc och gta sa. Man kan tex vara CJ och gå till Liberty City. Det skulle vara fräckt. Men det är nog bara en dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Men lol, det räkna jag ut för länge sen! Och vad är det att sörja över? När nästa GTA släpps kommer PS2 vara lika populär som gammla PlayStation är idag. så du menar att jag kommer att låna ut mitt ps2 istället för mitt psx till en "kompis" för 100 kr i månaden:P (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts