gurfi Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vote: 3 timmar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det är nog inte så många som vill skylta med sitt spelberoende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vote: 8 timmar i veckan fast jag spelar ungefär 3-4 timmar om dagen 6 dagar i veckan så de blir runt 24 timmar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vote 8 timmar i veckan. jag hinner dock inte spela så mycket, emn jag spelade mycket först, men jag har så mycket att göra i skolan att ja ofta inte hinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vet inte så jag röstar null men spelar mer är 8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vote:8 timmar ja kör typ 6dar i veckan och 2timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vote 8 timmar i veckan. jag hinner dock inte spela så mycket, emn jag spelade mycket först, men jag har så mycket att göra i skolan att ja ofta inte hinner.. jag spelar så mycket att jag inte har gjort några läxor har sänkt mig i allt pga det IG i spanska. fuck!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det är nog inte så många som vill skylta med sitt spelberoende. ja tvingar ju inte ngn att rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Åtta timmar i veckan?! Viket skämt. Det är ju lätt det tredubbla som gäller här. Sjukt egentligen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 tänkte på det efteråt att det e säkert fler som spelar mer än 8 timmar i veckan men då hadde ja redan tryckt på "add my poll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag har haft de sedan försa dagen .men jag spelar aldrig ...de är dåligt på någon sätt...vill typ aldrig börja spela...är på andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nej, nej gurfi, du gjorde rätt som satte 8 timmar som max. Det är jag som är sjuk asså och ödslar alldeles för mycket tid på skiten. Men det är ju så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag spelade som en beroende när jag fick spelet, och innan jag klarade storyn. Satt och spelade och spelade... Gjorde inget annat. Flera timmar varje dag. NU är det inte lika mycket. Men man letar ostron, och hästskor, och gör vissa småuppdrag då och då. Och exporterar bilar. Det är fortfarande kul. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag är arbetslös så jag lirar nog mellan 15-30 timmar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag är arbetslös så jag lirar nog mellan 15-30 timmar i veckan Skaffa ett jobb då din lata J*VEL. Jag menar, vad får du pengar ifrån. Jag är 16 och går på media på lidingö och jag är tvungen att jobba för att få tillräckligt med $$$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vote: 4 Timmar. Lirade konstant när jag fick det, men nu har jag minskat ner på timmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Borde den inte ha sett ut nått i stil med: spelar inte alls mindre än 1 timme i veckan 1 timma i veckan 2 timmar i veckan 3 timmar i veckan 4 timmar i veckan 5 timmar i veckan 6 timmar i veckan 7 timmar i veckan 8 timmar i veckan mer än 8 timmar i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 gjort är gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 när ja köpte spelet så spela ja 8 timmar om dagen.. typ 7-8... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) spelar inte alls mindre än 1 timme i veckan 1 timma i veckan 2 timmar i veckan 3 timmar i veckan 4 timmar i veckan 5 timmar i veckan 6 timmar i veckan 7 timmar i veckan 8 timmar i veckan mer än 8 timmar i veckan tänkte på det efteråt att det e säkert fler som spelar mer än 8 timmar i veckan men då hadde ja redan tryckt på "add my poll" om du skrollar ner till mitt 10:de inlägg (skrolla inte för fort bara) så ser du vad jag skrivit. eller så kan du kolla den sista quoten Redigerad 1 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts