aikjonas12 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Typ som att han går 1 var runt MC:n när han har ramlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Typ som att han går 1 var runt MC:n när han har ramlat I like you spell låt cj gå ett par varv om han nu känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det är fult när CJ åker typ fyrhjuling.... då händer det ibland att han inte ramlar om han slår över när han bromsar så att han tippar frammåt.... utan ibland sitter han kvar o följer med , med hudvudet rätt ner i backen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 För mig hände följande: jag köpte ca 2600 skott till shotgun sen gick jag och sparade för jag hade just fyllt min lungcapacity. När jag skulle ta fram min shotgun så jag att antalet skott hade fördubblats till 5200. Efter det försökte jag mig på ammunation shooting challenge och klarade den, sen tog jag fram min shotgun igen och ser då att siffrorna har försvunnit och jag har oändligt med skott. Max är 10k och jag testade att skjuta 200 skott men siffrorna vägrar att komma fram. Samma har hänt med min m4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 så har de hänt me M4 för mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Verkligen bra, orka gå till ammunation och köpa skott hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 även om ja har så m4 e full så man inte ser skotten o ja skjuter kanske 2 omgångar... så kommer de så man ser skotten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 gör så här: Köp fullt med skott, sen kör ammunation shooting challenge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det är fult när CJ åker typ fyrhjuling.... då händer det ibland att han inte ramlar om han slår över när han bromsar så att han tippar frammåt.... utan ibland sitter han kvar o följer med , med hudvudet rätt ner i backen haha tyker att det är as ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 haha tyker att det är as ballt jag med, typ roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 gör så här: Köp fullt med skott, sen kör ammunation shooting challenge. måste ja klara allt? ja klarar me pistolerna, uzi och dom 2 första ronderna med shotgun, men den 3 ronden e ju omöjlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 kör så långt du klarar, då bör det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 samma för mig. fast på min mini smg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det här är kanske lite OFF TOPIC... men hur får man dubbla vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det här är kanske lite OFF TOPIC... men hur får man dubbla vapen??? du tränar upp dina skills i typ pistols och sen kan du ha 2.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 det här är kanske lite OFF TOPIC... men hur får man dubbla vapen??? När jagklarade ammu-nations shooting range så fick jag dubbla pistoler (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 så hände det för mig med på Vc.. och mina skot tog aldrig slut hehehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Min CJ har inte gjort nåt riktigt knäppt, men när jag gjorde uppdraget när man ska hitta kent paul och maccer i öknen så körde en polis bil på maccer när jag släppte ut honom när han skulle pissa, då hamna maccer på motorhuven av polisbilen och ställde sig och pissa på rakt på framrutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 När Sweet ringde och pratade om besöket i Liberty City eller vad det var så gick jag över vägen också kom en bil och körde på mig då tröck jag på R2 och då bytte han till en Smg och sedan reste han sig upp och fortsatte prata med Sweet i en SMG :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Haha,testa det här; ta en traktor och leta upp en last bil ta ner kroken och kroka fast last bilen å börga köra så fort det går , vadc som hender sen får ni se skälv se, kul e de! Ps.du får inte lyfta upp kroken när du krokat fast Redigerad 8 december, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts