JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag har gjort alla uppdrag förutom Zero's men det står " Progress Made : 57,75 % hur kan det stämma ? och jag har bara gjort 102 missions jag har också gjort alla dollar tecken , både röda o gröna.... kan det där stämma med procenten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Har du gjort alla uppdrag i bilskolan i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ja det stämmer nog...sen måste du ju göra alla andra små saker t.ex. ta alla ostron mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) japp jag har gjort exakt alla sånnadär dollar tecken sa jag jhu.... Men vad menar dom med decimal tecknen ? 57,75 % ' / \ '------' man kan vell inte göra ett halft uppdrag ? Redigerad 30 november, 2004 av JoinAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Efter Zero kommer det flera uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 med Zero alltså ? är dom roliga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 med Zero alltså ? är dom roliga ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 du måste fan va den dummaste ja nånsin set.. tror du att ett uppdrag är exakt 1%? o tror du bara man behöver gö storyn för 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Men jag talar om uppdragen som kommer efter Zero's uppdrag... är dom lika jobbiga o tråkiga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 du måste fan va den dummaste ja nånsin set.. tror du att ett uppdrag är exakt 1%? o tror du bara man behöver gö storyn för 100%? Okej lite korkat av mig.... men jag är inte dum.... det är du som har tomtar på loftet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Okej lite korkat av mig.... men jag är inte dum.... det är du som har tomtar på loftet.... nej... finns inga tomtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jo hemma hos dig.... kolla din bild ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Men jag talar om uppdragen som kommer efter Zero's uppdrag... är dom lika jobbiga o tråkiga ? Vaddå så du tycker att alla uppdrag i SA är tråkiga ör menar du bara att Z uppdragen e tråkiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) allså , uppdragen är ju bara en del av 100%. Pelle har 4000 kr, han ger 45% av dom till Åsa, hur mycket har pelle kvar? Inte är det 3955 kr iaf för er som vill lösa uppgiften kolla inte nu: *SPOILER* rätt svar är:2200 kr Edit: min jämförelse syftar på att 1% är inte samma sak som 1 uppdrag och dom behöver ju decimalen för att det finns så mycket att göra, därför skulle det vara svårt att veta lite mer exakt var man ligger Redigerad 30 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 allså , uppdragen är ju bara en del av 100%. Pelle har 4000 kr, han ger 45% av dom till Åsa, hur mycket har pelle kvar? Inte är det 3955 kr iaf för er som vill lösa uppgiften kolla inte nu: *SPOILER* rätt svar är:2200 kr Edit: min jämförelse syftar på att 1% är inte samma sak som 1 uppdrag och dom behöver ju decimalen för att det finns så mycket att göra, därför skulle det vara svårt att veta lite mer exakt var man ligger åååh va har de med 100procent av spelet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 åååh va har de med 100procent av spelet att göra? att han inte förstod det där med procentsystemet riktit, eftersom det verkade som han trodde att 1 uppdrag = 1 %, och jag gjorde jämförelsen med att 1% inte behöver vara 1 kr, utan kan vara tex 40 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 men jag tänkte inte efter.... jag vet att jag hade fel.... och jag menade att ZERO'S uppdrag är tråkiga ! Krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 JoinAS, håll dig till tråden och snacka inte massa offtopic. Utforska spelet själv och bilda din egen uppfattning. /OFFTOPIC: Om du nu är så nyfiken kan jag tala om att Zero´s uppdrag är långa och jobbiga men samtidigt roliga precis som resten av alla uppdrag i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 men jag tänkte inte efter.... jag vet att jag hade fel.... och jag menade att ZERO'S uppdrag är tråkiga ! Krilleo6 det är 3 uppdrag hos zero.. det första är ett helvete, det andra är lite småknepigt, det tredje tyckte jag var skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts