Jocken Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Längst upp på dom är det en balk, stå på den (eller hur du nu kommer upp dit) och titta österut, då ser du skylten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vid Gant bridge Visitor Center finns en restaurang. När du tittar mot den så går du höger och uppför en trappa. Vänster om trappan finns en skylt, läs vad det står på den! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag hitta den på Gant Bridge tack för hjälpen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vid Gant bridge Visitor Center finns en restaurang. När du tittar mot den så går du höger och uppför en trappa. Vänster om trappan finns en skylt, läs vad det står på den! (:!!! Säg vad det står. Skriv med gul text för dom som inte vill se eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Vid Gant bridge Visitor Center finns en restaurang. När du tittar mot den så går du höger och uppför en trappa. Vänster om trappan finns en skylt, läs vad det står på den! (:!!! Menar du "Becaose we care" och så e det en stor bild på en mage? roligt?? Redigerad 30 november, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nej jag har sett skylten han menar... rätt ball (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag tror ni menar att påskägget sitter fastnaglat på toppen av den södra >pylonen< Balk? Pelare? Hehehe förlåt om jag är viktigpettrig. Om ni börjar klaga på att jag skriver off topic så stämmmer det inte. Jag rättar till det andra har skrivit felsanningar. =) Mouhahahahahaha OFF topic: Skit att soundtracket har blivit försenat, jag som vill ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Menar du "Becaose we care" och så e det en stor bild på en mage? roligt?? jag tycker inte det var något särskillt kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nej! det är en skylt med fakta om en bron som ligger där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts