GTA3 freak Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hur ställer du dig till den här frågan? Själv har jag hört att wma inte var så bra och man skulle föredra mp3 men personligen hade jag inte märkt någon större skillnad. Men en dag så "köpte" jag ett album som oturligt nog var i wma format, låtarna kunde ibland hacka till och hängde sig nästan alltid i slutet. Vet inte om det är för att det är wma eller om det beror på något annat men jag föredrar mp3 fastän wma tar mindre plats. Vad tycker du själv? Naturligtvis finns det andra format men dessa två är antagligen de största och mest använda, i den storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote: mp3 Det är lättast att få tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 WMA lätt, eftersom man kan få det i så otroligt bra kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Null vote. FLAC äger alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 MP3, lätt... WAV suger fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag brukar använda mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote: Mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 MP3, lätt... WAV suger fett... lol, wav är ju det bästa formatet för inspelning av ljud. Wma-filer kan innehålla kopieringsskydd och sånt skit som försvårar hanteringen och mp3 är mer spritt än wma så min röst faller tveklöst på mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) MP3, lätt... WAV suger fett... Han sa ju WMA inte WAV. Edit: Freak du kunde ha tagit med ogg också. Redigerad 30 november, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 mp3 eller ogg vote: mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Arvid: Spela in ett ljud och se hur stor den blir... skribb: Vet, ville bara säga att det sög fett... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hatar kopieringsskydd, så ner med wma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Ja jag funderade på att ta med ogg men sket i det. (:!!! Ska man inte kunna editera sin poll på nåt sätt, har för mig att jag läste att en kille gjorde det? Redigerad 30 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hatar kopieringsskydd, så ner med wma! Vart är din blå text? :'( Vote: MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Vart är din blå text? :'( Vote: MP3 Det förvandlades på något magiskt sätt till turkos. Damn those color changer thingys Redigerad 30 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det förvandlades på något magiskt sätt till turkos. Pheeew den är tillbaka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote: Mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts