eliizar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hört att man kan köra multiplayer split screen, är detta sant? Snälla ge mig inte några svar som "SÖK" orkar fan inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det är ett falskt rykte tråkigt nog. Hade varit grymt om det hade varit sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 nä nu blev jag besviken får räcka med att jag ska spela gta sa på bio duk på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 klart man kan va 2 player men inte med split screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 fyfan vad coolt om man hade kunnat köra med splitscreen.. helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 fyfan vad coolt om man hade kunnat köra med splitscreen.. helt sjukt. Holler med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts