+Pine+ Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 fick precis ett mail om att det har blivit försenat... irriterande, någon som har fått det levererat? eller kanske samma mail som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Har inte fått det levererat. Iofs så beställde jag för 4 dagar sen, så ifall jag får ett mail om försening så borde jag få det idag/imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 är det bara cdon.com som tar in det? åhléns tar inte in det eftersom spelet e för våldsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag beställde soundtracket och jhagr inte fått det, värdelöst, får nästan lust att avbeställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag beställde det i lördags, för när man får ett mail från cdon.com är det väl bekräftat att man har beställt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Fick också det där mailet om försening. Verkar som att releasedatumet i hela Europa är framflyttat till 29/11 (vilket iof var igår). Ordern borde väl komma vilken dag som helst. Lite surt bara att jag nyss fick reda på att Rockstar skickat exakt samma Soundtrack till mitt gamla hem, så nu lär jag få två soundtrack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Fick också det där mailet om försening. Verkar som att releasedatumet i hela Europa är framflyttat till 29/11 (vilket iof var igår). Ordern borde väl komma vilken dag som helst. Lite surt bara att jag nyss fick reda på att Rockstar skickat exakt samma Soundtrack till mitt gamla hem, så nu lär jag få två soundtrack... Du kan ju alltid skicka det du inte vill ha till mig. Finns här för dig. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Fick också det där mailet om försening. Verkar som att releasedatumet i hela Europa är framflyttat till 29/11 (vilket iof var igår). Ordern borde väl komma vilken dag som helst. Lite surt bara att jag nyss fick reda på att Rockstar skickat exakt samma Soundtrack till mitt gamla hem, så nu lär jag få två soundtrack... hultan, kan man få köpa ett ex för ett billit pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Sorry, blir nog ett tävlingspris istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Sorry, blir nog ett tävlingspris istället. Låter helt okej i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) den därade tävlingen har man väntat på länge, den verkar bli uppbeefad emellanåt! sweet ps. står på cdon.com nu att varorna packas!! Redigerad 1 december, 2004 av +Pine+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 den därade tävlingen har man väntat på länge, den verkar bli uppbeefad emellanåt! sweet ps. står på cdon.com nu att varorna packas!! Står det för mig också, någon som vet hur lång tid det tar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Verkar som att paketet är skickat. 2004-11-23 12:23 xxxxxxxx Skickad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 japp Grand Theft Auto: San Andreas (incl Dvd) Skickad 2004-12-01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 har fått det nu, precis kollat på 'the introduction' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Spar The Introduction till kvällen Iofs så hindrar inget mig att glo på den nu, men att kolla på kvällar är som sagt mysigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag har också fått den, såg den precis. Trevligt att man fick se lite av Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Fattade ni mer av storyn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ni som sett den: värt degen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) ni som sett den: värt degen? Köper man paketet bara för filmen så är det nog inte det, men om man som jag köper det både för musiken och för filmen så är det helt klart värt pengarna. Eller det beror iofs på, har man mycket pengar så varför inte? Redigerad 2 december, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts