Gäst Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 I min klass är jag den enda som gillar GTA....Alla andra är tjejer och plugghästar som nästan aldrig hört talas om GTA... Detta hände mig idag Under Geografiprovet så kom frågan "Nämn 2 stycken förkastningar/dalgångar i USA" Grand Canyon var lätt....Men ännu lättare var en annan förkastningen vid namn San Andreasförkastningen Tror GTA blev inspirerande av det namnet till första GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 wow.. vilken nyhet.. san andreas-förkastningen är känd över hela världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 wow.. vilken nyhet.. san andreas-förkastningen är känd över hela världen är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 eh ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jo det är den...Men jag tyckte att det var kul iallafall....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 eh ja.. aja..bra då har man lärt sig nått idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Snälla, sökfunktionen bits inte....detta har diskuterats tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 villken onödig linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts