Zambrotta Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Nån som kan hjälpa? kanske är lite skumma frågor men är tacksam för svar 1. Hur rånar man affärerna? (vet var alla är, men vad ska man göra sen?) 2. Hur kan man delta i streetracen? (vet var kartan med banorna är, men vad gör man sen?) 3. Kan man kolla vilka "hidden package" man redan har tagit? (har en karta och saknar 2 HP, men vet inte vilka som jag redan hittat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 1. Sikta på expediten och håll kvar siktet tills det kommer fram sedelbuntar på disken. Ju längre du håller kvar siktet desto mer pengar får du men din wanted level blir också högre. 2. Köp Sunshine Autos, gå till den rosa ringen framför kartan och välj ett race. 3. Den här modden kan nog hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 bra svar, men han visste inte riktigt hur man rejsade. 2: Gå fram till cirkeln, och välj ett race med vänster-höger. Tryck springaknappen (shift för mig) och så blir du av med lite pengar. Ta en snabb bil (hotring racer rekommenderas) och vinn loppet, du ser var det börjar på radarblippen. Vinn racet, och du har fått tillbaka dina pengar med råge!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zambrotta Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 tack så mycket, båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 vassego! och det var väl inga skumma frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zambrotta Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kanske inte, men eftersom de flesta här verkar kunna väldigt mycket om spelet trodde jag att frågorna skulle ses som självklarheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kanske inte, men eftersom de flesta här verkar kunna väldigt mycket om spelet trodde jag att frågorna skulle ses som självklarheter. näää... dumma frågor är Vart nonnstanns hittar jag hunntern?!?!??????????? vad ska man ha för hunndra porsennt?? hallå typ ja försökte liksom göra (något) men dä fungka iinte! snäla jälp mig vad ska jag göra? :'( :'( :'( *pust* det gjorde ont att skriva så idiotiskt, men nu ska jag klara mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zambrotta Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 finns det någon liknande mod till "unique jumps" som den till "hidden package"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts