Sebbe_84 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag har träffat Helena utan att jag kommer ihåg att jag gjort det. När jag kollade på mina stats så såg jag att jag helt plötsligt hade 10% med med henne. Jag vet att hon bor vid flint range men när jag åker dit så blir det inget hjärta och hon står inte heller vid amunation. Någon som vet vad jag ska göra för att kunna dejta henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 samma sak för mig har aldri träffat henne tidigare fast jag har 5% o det finns ingen hjärt symbol nån stans d'är heller... mycket mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Man har några % med varje flickvän även om man inte har börjat dejta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Lite off-topic kanske men vilka tider kan man dejta tjejen på golfklubben och var står hon ? Har samma problem med bil-tjejen hon e aldrig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Testa att gå dit med hög SA. Du kan få det genom att gå in i en infernus, fortune eller nån sån bil, men den höga SA:n varar inte länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vad ska man ha i styrka för att gå ut med Helena? Och vad ska man ha för kläder? Och vad ska man åka med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har tagit upp det här jag också i någon tråd, angående Helena. Har dock inte fått något vettigt svar, så jag sällar mig till de frågandes här igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Helena vill att man har 20% fet och inte mera. Och att du inte har några muskler. Med andra ord så vill hon ha dig som när spelat började Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ta på er valfria kläder, men helst från någon dyr affär. Ha max 30-35% i muscle och ca. 10% i fat. Innan ni går fram till henne så sätt er i någon bil/MC som ger hög Sex Appeal. Kanske en Infernus, super gt men det duger med sämre. Stig sedan av fordonet och spring till henne medans er Sex Appeal fortfarande är hög, då ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jo det har jag redan fixat. Men det är när man ska ut med henne och äta. Var vill hon gå? Och ska jag forfarande ha 20% av fet och muscle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts