JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hej ! Jag kanske är lite dum nu.... men ingen har nog frågat det... hur kollar jag hur många procent jag klarat av spelet på stats ? jag har kollat på allt där inne men det står typ inte.... var står det hur många procent man klarat ? för om man går in på stats så finns det jhu olika alternativ ... vilken ska jag trycka på ? Tacksam för svar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 står det TYP inte?? ser man bara halva eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 man går in på misc så står det där högst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 man går in på misc så står det där högst upp okej tack så mkt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts