LanceVance Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 JAA....När får man köpa vapen hos Phil......Är det efter uppdraget "The SHootist" där man måste knäcka mål-tavle-rekord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 tjana! kan du svra på frågan please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 jag är på the shootist nu så jag kan inte svara än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 JAA....När får man köpa vapen hos Phil......Är det efter uppdraget "The SHootist" där man måste knäcka mål-tavle-rekord? jag har klarat den men jag vet att man inte kan köpa efter shootist alle fall <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Först måste du klara uppdrag på The Malibu och efter det gör du lite privat uppdrag åt Phil. När du har klarat allt det kan du köpa vapen där...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts