Gizmo04 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hejsan. Jag har tyvärr missat att vara med i GTA3 tråden innan och förmodligen missat en hel del kul som finns i GTA3. Vad har ni för tips, tricks och hemligheter att dela med er av? Ghost town är jag inte intresserad av. En sak som jag kom och tänka på är arenan som finns är det samma sak som VC att den öppnas vid ett speciellt klockslag? Eller finns det fler saker som ni vill tipsa om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vet du vad det ballaste me gtasajtens forum e? det fins ett SÖK!!! jag vat: WOW! du trycker bara på denna knapp Search Kan NÅGON lära sig att söka!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tack för tipset!!! Jag skall göra en sökning på just hemligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Näe vad häftigt.... Jag hittade en tråd ju Jag hittade min egen tråd och endast min egen tråd Kanske du har fler smarta tips på knappar jag kan trycka på för att komma till min egen tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ladda ner Strange Happenings 2.0, det är en stor artikel om buggar och secrets i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tack för tipset. Jag ser efter om jag hittar något kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tack för tipset. Jag ser efter om jag hittar något kul.. Hittat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Kan du ta kort på detta *Genitals Theft Auto 3 - Oh my. If you want to see an example of the developers sick humor, run down the street near the Liberty City Campus in Staunton Island looking for a man in a coat holding a yellow tablet. You may need a Sniper Rifle. Kill him. Then, shoot him until the yellow tablet is visible. Use the Sniper Rifle to zoom into the picture of.... well, you can find out soon enough. (Thanks to Tyler Bond for telling me to put this in. Why didn't I put this in the first place? D'oh!) Har inte GTA3 instalerat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ingen som har testat det där med pillret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Pillret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaptenrobert Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Pillret ja! har du inte märkt att man kan knuffa bilar genom att gå mot dom om man har pillert plus att man slår i väg folk långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Pillret ja! har du inte märkt att man kan knuffa bilar genom att gå mot dom om man har pillert plus att man slår i väg folk långt! .draupptrådaristheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts