GTA//Nörden Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hur och när kan man spela två player och vad kan man göra då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det finns röda gubbar som man kan gå på (finns lite överallt) när man står på dom så ska player två trycka start. Det finns två mp sätt. Rampage och free rom. Rampage vet du nog hur den fungerar bara det att man är två och free rom då är man två spelare dom delar på en skärm och då kan man åka vart som helst.. ett tips jag kan ge är att en tar jetpacken och så tar en annan nåt annat fordon det är ganska kul (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 I klistrade tråden finns två kartor du kan använda för att hitta alla ikoner för mp läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ok schysst! men asså jag är bara på första ön (har bara spelat nåra få gånger eftersom jag har brytit armen ) kan man köra 2 player även fast man har kommit så kort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ja om du har fixat flickvännen, tror att det ska finnas en multiplayer vi hennes hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 nu har jag spelat mp! tack så mkt för hjälpen! (blev missnöjd att det inte var splitscreen) (men det var ändå coolt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts