Mag Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Kan man med snut käder, likt VC gå in på militär områden utan att genast få fem stjärnor (även om det är fint med stjärnor nu i jul tid!)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Kan man med snut käder, likt VC gå in på militär områden utan att genast få fem stjärnor (även om det är fint med stjärnor nu i jul tid!)? du kan gå in i polishusen men jag tror du för stjärnor efter dig om du ska till area51, jag fick snuten efter mig när jag skulle till hangarfartyget (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ok, det var lite synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 du kan gå in i polishusen men jag tror du för stjärnor efter dig om du ska till area51, jag fick snuten efter mig när jag skulle till hangarfartyget Hur många stjärnor får du om då går in till hangarfartyget iklädd poliskläderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hur många stjärnor får du om då går in till hangarfartyget iklädd poliskläderna? 5 stjärnor synd nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Okej. Det var nån här på forumet som sa att man bara fick 2 stjärnor vid hangarfartyget och area 69. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 med det är ju det man borde få men jag tror man inte får nån stjärna efter sig i SF polis hus parkering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts