samool Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har ett litet stort problem med Windows Media Player. Det går inte att spela upp asf/wmv-filer för videon syns inte. Det är bara gröna rutor, precis som att ja inte skulle den rätta codecen, men det ska ju va inbyggt i spelaren. Jag har WMP 10 och kör Win XP Home. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Fixa något annat program som kan spela upp filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Om du har problem i andra filmspelare så är det definivt codecrelaterat eller nåt annat konstigt krux. Kolla med vcdhelp.com, där finns det mycket hjälp. Eller så kan du prova VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) VLC( www.videolan.org ) stöder iofs inte .wmv filer så förvänta dig ingen hjälp därifrån... Redigerad 30 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 VLC( www.videolan.org ) stöder iofs inte .wmv filer så förvänta dig ingen hjälp därifrån... Men d vore skönt o få Media Player att funka =/ Den är bra att spela upp wmv-filer med =/ Aja tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Eller så kan du testa MPC (MediaPlayer Classic): @ SourceForge.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 VLC( www.videolan.org ) stöder iofs inte .wmv filer så förvänta dig ingen hjälp därifrån... VLC 0.8 har stöd för WMV. Vad babblar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 VLC 0.8 har stöd för WMV. Vad babblar du om? main error: no suitable decoder module for fourcc `WMV3'. VLC probably does not support this sound or video format. Jag har senaste VLC, vafan babblar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ja det vet jag inte. Det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/dload.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/dload.html mewget, har prövat tidigare, skitens tidhopp funkar ju inte för mig (vänsterpil/högerpil, etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts