gtafreak Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 hur klarar man missonet the driver på det lättaste sättet¨ ursäckta om nån har nån annan topic om detta mig jag såg ingen och jag behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Det är bara till att köra och försök att preja honom typ in i lampor och sånt så kanske han fasnar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 GAAAARGHHHH....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så tycker jag om det uppdraget... de senaste 10-15 uppdragen har man typ klarat på max ett par-tre försök... e nog uppe i en 80-90 på "the driver"... fuuuuck va jag hatar det... kör inte han in i en så kommer nån jävla snut o sabbar.... eller så sladdar man för mycket i nån kurva... faaaaan.... jag e så arg så sladdar o kontroller ryker all världens väg... d kvittar fan va man tar sig till.. ja har inte en chans... kan man typ inte skjuta honom me grenede launcher efter starten..??? hade vatt gött..!! =) hjälp mig nån.. d funkar inte detta.. jag skiter snart i d...*grrrrrr....* hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Låt Hilary åka först, sen håller du dig lite bakom honom ,sen när ni passerar strippklubben så ser du till att vara innerst då kommer Hilary vara tvungen att köra i fel fil, har du tur står det en annan bil som blockerar Hilarys väg! Jag hade sån tur, polisen krockade honom istället för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Lär dig banan, sen är det bara hålla full gas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Lär dig banan, sen är det bara hålla full gas. BRA TIPS! men lär dig oxå uttnyttja handbromsen (R1) fullt ut..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Kör varvet först men låt hillary vinna sen så kör du det igen och då har du två stjärnonr + att polisen kommer köra in i hillary bakifrån i starten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts