Jump to content

Bästa tidningen

Upson
 Share

Vilken tidning gillar du bäst och varför?  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det enda bra med Metro är att den är gratis. Alla "nyheterna" är referat från andra tidningar och "recensionerna" och "insändarna" består oftast av några få meningslösa ord. Metro duger att läsa som tidsfördriv i skolan men vill man ha riktiga nyheter ska man läsa SD eller någon annan morgontidning

Edit: råkade rösta på annan men SD ska det vara egentligen

Redigerad av Mr Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TT snarare, eller?

Aldrig haft nöjet(?)att läsa Metro, men jag har hört att den ska komma hit till Linköping, så det blir väl spännande( (:!!!:) )

Metro har 1 sida inrikes, 1 sida utrikes, 10 sidor reklam, 2 sidor sport, 2 sidor kultur, tvås dior bioannonser, 2 sidor korsord/serier, 1 sida menigslöst tjafs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter uppiggande. Och gratis.

Väldigt gratis... och deras utmanare City är så desperata att de har folk som står och delar ut dessa gratistidningar, bredvid en tidningshållare. Varför? För att Metro har ensamrätt på hållare inne i t-banorna, så City har det tufft + att City är sämre då den fokuserar mest på Sthlm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt gratis... och deras utmanare City är så desperata att de har folk som står och delar ut dessa gratistidningar, bredvid en tidningshållare. Varför? För att Metro har ensamrätt på hållare inne i t-banorna, så City har det tufft + att City är sämre då den fokuserar mest på Sthlm...

Öh, vad är dåligt med att den inriktar sig på Stockholm? Jag menar, jag bor 2 mil söder om Stockholm. Varför skulle jag då vilja veta vad som hänt i t.e.x Luleå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, vad är dåligt med att den inriktar sig på Stockholm? Jag menar, jag bor 2 mil söder om Stockholm. Varför skulle jag då vilja veta vad som hänt i t.e.x Luleå?

Jag menar att City, inriktar sig för mycket på Sthlm, var den än ges ut. Vad menar du med att du inte skulle vilja veta vad som hänt i Luleå? Det beror väl helt på nyheten? Om något stort händer i landet spelar det väl ingen roll vart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor