Carolus XII rex suenica Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jo, dom tar ingens sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tycker Metro har alldeles för mycket reklam... men varför skulle den annars vara gratis? Iofs är väl inte 8 spänn en stor summa för så pass mycket som man får med en tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 No doubt. Svenska Dagbladet är överlägset bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Förresten tycker jag att det är pinsamt att Aftonbladet i huvudtaget får en röst. Kan man i huvudtaget kalla dagspress. Kvällstidning utan konkreta nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Förresten tycker jag att det är pinsamt att Aftonbladet i huvudtaget får en röst. Kan man i huvudtaget kalla dagspress. Kvällstidning utan konkreta nyheter. Mm, det som är mer pinsamt är att den leder pollen, skämmes på er spm röstat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Förresten tycker jag att det är pinsamt att Aftonbladet i huvudtaget får en röst. Kan man i huvudtaget kalla dagspress. Kvällstidning utan konkreta nyheter. I huvudtaget? Är det ett accepterat uttryck numera? Har hört det ganska mycket senaste tiden, men heter det inte "överhuvudtaget"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Det enda bra med Metro är att den är gratis. Alla "nyheterna" är referat från andra tidningar och "recensionerna" och "insändarna" består oftast av några få meningslösa ord. Metro duger att läsa som tidsfördriv i skolan men vill man ha riktiga nyheter ska man läsa SD eller någon annan morgontidning Edit: råkade rösta på annan men SD ska det vara egentligen Redigerad 30 november, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Alla "nyheterna" är referat från andra tidningar TT snarare, eller? Aldrig haft nöjet(?)att läsa Metro, men jag har hört att den ska komma hit till Linköping, så det blir väl spännande( (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 TT snarare, eller? Delvis när det gäller utrikes och större nyheter men annars tar de referat från lokala tidningar från respektive stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 TT snarare, eller? Aldrig haft nöjet(?)att läsa Metro, men jag har hört att den ska komma hit till Linköping, så det blir väl spännande( (:!!! ) Metro har 1 sida inrikes, 1 sida utrikes, 10 sidor reklam, 2 sidor sport, 2 sidor kultur, tvås dior bioannonser, 2 sidor korsord/serier, 1 sida menigslöst tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Metro har 1 sida inrikes, 1 sida utrikes, 10 sidor reklam, 2 sidor sport, 2 sidor kultur, tvås dior bioannonser, 2 sidor korsord/serier, 1 sida menigslöst tjafs. Det låter uppiggande. Och gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) GP... läser alla nya bio's och serier! (:!!! Redigerad 30 november, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det låter uppiggande. Och gratis. Väldigt gratis... och deras utmanare City är så desperata att de har folk som står och delar ut dessa gratistidningar, bredvid en tidningshållare. Varför? För att Metro har ensamrätt på hållare inne i t-banorna, så City har det tufft + att City är sämre då den fokuserar mest på Sthlm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Väldigt gratis... och deras utmanare City är så desperata att de har folk som står och delar ut dessa gratistidningar, bredvid en tidningshållare. Varför? För att Metro har ensamrätt på hållare inne i t-banorna, så City har det tufft + att City är sämre då den fokuserar mest på Sthlm... Öh, vad är dåligt med att den inriktar sig på Stockholm? Jag menar, jag bor 2 mil söder om Stockholm. Varför skulle jag då vilja veta vad som hänt i t.e.x Luleå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Cortez : han menadae nog att dom bara "ger ut" tidningen i Sthlm ingen annan stans (:!!! Vote : Metro ! Metro ownz !!! Ja jag är skånsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Öh, vad är dåligt med att den inriktar sig på Stockholm? Jag menar, jag bor 2 mil söder om Stockholm. Varför skulle jag då vilja veta vad som hänt i t.e.x Luleå? Jag menar att City, inriktar sig för mycket på Sthlm, var den än ges ut. Vad menar du med att du inte skulle vilja veta vad som hänt i Luleå? Det beror väl helt på nyheten? Om något stort händer i landet spelar det väl ingen roll vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 VOTE: annan... den som ger mig bäst nyheter är ju GTAsajten! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 VOTE: annan... den som ger mig bäst nyheter är ju GTAsajten! Men det är ingen tidning, inte ens en webb-tidning, som inte heller de räknas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vote: DN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Du kunde ha röstat null vote och sagt att du inte får mkt nyheter av tidningarna och att GTAsajten ger dig bäst nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts