Upson Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vilken tidning är egentligen bäst? Inget gnäll, jag är faktiskt intresserad... motivera era svar. Annars blir det ingen så kallad effekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Metro gillar jag, dom har en kompakt tidning med allt möjligt... (:!!! Vote: Metro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Vote: Stockholm City Det skulle lika gärna kunnat vara Metro som Arman. Men City vinner lite på hårstrået där. Varför jag inte tog Expressen eller Aftonbladet? Därför de är mest skvallertidningar, inga riktiga nyhetstidningar längre. Ett exempel: "BigBrother Linda fick göra abort. Vi vill inte ha förrän om 5 år." Wooohoooo va intressant, detta måste jag ringa upp alla jag känner och berätta om. Redigerad 29 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 VOTE: Göteborgs-Posten Från en Aftonbladet-löpsedel härom veckan: "Nya super-pillret gör dig: RÖKFRI, NYKTER och SMAL Läkare: Det fungerar!" Enda anledningen att läsa aftonbladet var Martin Kellermans Rocky. Nu är den väck för tillfället, så Aftonbladet kan ta sig... Harald säger: Jag gillar Aftonbladet! De skriver om tuttar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Metro för att den har allt en nyhetsblaska ska ha och dessutom är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm.. VOTE: Annat (varför, vad) Jag va inte säker om det va Aftornbladet ÖA (Örnsköldsviks Allehanda) Pappa jobbade på tryckeri förr (:!!! Han va en av dom 100 första i hela sverige som fick veta att Palme hadde dött (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Pappa jobbade på tryckeri förr (:!!! Han va en av dom 100 första i hela sverige som fick veta att Palme hadde dött (:!!! Jag var den allra första! För jag dödade killen. Aftonbladet är en bra tidning, för den är utseendefixerad, smal, ytlig, billig och värdelös. Precis alla de egenskaper en brud ska ha för att vara något att ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det va inget kul skämt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Vissa röstar på Metro/City. Det betyder alltså att en tidning går lika bra med TT nyheter som tidningar med egna journalister. EDIT. Verkar också som att ingen som röstat på Aftonbladet kan motivera sig... Jag gillar Aftonbladet pga Sportbladet, men det gör inte direkt Aftonbladet till en bra tidning... Redigerad 30 november, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote : Metro Metro är gratis bara en del på dom andra tirdningarna är det 100 olika delar för sport , ekonomi osv... den är inte så stor , vissa tidningar är värsta bamse stora större än en själv (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Röstar nog på Metro, den är gratis och innehåller bra artiklar. Och Elvis-serierna äger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag var den allra första! För jag dödade killen. HAHAHA! Mest lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Metro. Gratis, fin design, Elvis. Det säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote: Aftonbladet Varför? Mamma och pappa har läst aftonbladet i hela mitt liv, så jag har så att säga växt upp med den. Gillar även sportbladet, och alla små "notisar" om värdelösa saker, som de har längst ner på sidorna. De kan vara roliga att läsa. Sen så gillar jag inte Expressen, vet tyvärr inte varför. Skulle lika gärna rösta på Metro, billig, bra innehåll osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vote: DN är den tidning som kommer på morgonen så den läser man ju för det mesta, fast nästan bara sporten. Annars är det Aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Metro skiljer på nöje och nyheter och är inte politiskt "korrekta". Edit: Gratis är alltid bäst Redigerad 30 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag gillar Aftonbladet eller Kvällsposten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag gillar aftonbladet, den är så innehållsrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 råkade vota null vote ist för annat iaf DD är bäst fast aftonbladet är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Metro skiljer på nöje och nyheter och är inte politiskt "korrekta". Menar du att de är politiskt oberoende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts