Jump to content

Bästa tidningen

Upson
 Share

Vilken tidning gillar du bäst och varför?  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Stockholm City

Det skulle lika gärna kunnat vara Metro som Arman. Men City vinner lite på hårstrået där.

Varför jag inte tog Expressen eller Aftonbladet? Därför de är mest skvallertidningar, inga riktiga nyhetstidningar längre.

Ett exempel: "BigBrother Linda fick göra abort. Vi vill inte ha förrän om 5 år."

Wooohoooo va intressant, detta måste jag ringa upp alla jag känner och berätta om.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: Göteborgs-Posten

Från en Aftonbladet-löpsedel härom veckan:

"Nya super-pillret gör dig:

RÖKFRI, NYKTER

och SMAL

Läkare: Det fungerar!"

Enda anledningen att läsa aftonbladet var Martin Kellermans Rocky. Nu är den väck för tillfället, så Aftonbladet kan ta sig...

Harald säger: Jag gillar Aftonbladet! De skriver om tuttar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pappa jobbade på tryckeri förr (:!!!:) Han va en av dom 100 första i hela sverige som fick veta att Palme hadde dött (:!!!:);)

Jag var den allra första! För jag dödade killen.

Aftonbladet är en bra tidning, för den är utseendefixerad, smal, ytlig, billig och värdelös. Precis alla de egenskaper en brud ska ha för att vara något att ha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa röstar på Metro/City. Det betyder alltså att en tidning går lika bra med TT nyheter som tidningar med egna journalister.

EDIT. Verkar också som att ingen som röstat på Aftonbladet kan motivera sig...

Jag gillar Aftonbladet pga Sportbladet, men det gör inte direkt Aftonbladet till en bra tidning...

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Aftonbladet

Varför? Mamma och pappa har läst aftonbladet i hela mitt liv, så jag har så att säga växt upp med den. Gillar även sportbladet, och alla små "notisar" om värdelösa saker, som de har längst ner på sidorna. De kan vara roliga att läsa. Sen så gillar jag inte Expressen, vet tyvärr inte varför.

Skulle lika gärna rösta på Metro, billig, bra innehåll osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor