PingPong Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Körde Life`s a Beach uppdraget för några dagar sen och tänkte inte så mycket på låten som man dansade till förutom att den var bra, även fast koncentrationen var på topp. Sen när jag körde runt i bilen och lyssnade på radion så hörde den låten på en radio kanal! Tror det var Bounce FM. Men vete fan vad låten heter... (:!!! Någon som vet? Btw, någon som vet om man kan få tag i The Truths hippie bil så att man kan köra den? Tackar... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Skulle tro att det är Hollywood Swinging med Kool and the Gang som du menar - fast det är möjligt att jag tänker på någon annan. Var så längesen jag körde det uppdraget. Hippiens bil kör du i ett uppdrag, efter det tror jag inte den går att få tag i, men åk och kolla vid hans gamla bondgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) du kan annars gå in på en dans club bara om du vill lyssna på låten. och hippiebilen hittar man senare i spelet. när man gör madd dogs uppdrag "riot". då hittar man både the truths hippie bil samt 2 andra (sweets och kendls?)... Redigerad 30 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) och om det skulle vara låst så kan du ta en bärgningsbil och köra in den i ett garage... edit: sorry för dubbel post... Redigerad 30 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PingPong Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hippiebilen hittar man senare i spelet. när man gör madd dogs uppdrag "riot". då hittar man både the truths hippie bil samt 2 andra (sweets och kendls?)... Vart hittar man dom? Vart står dom alltså? Uppe vid madd doggs mansion eller? Beaver! Det var den låten som du skrev! Tackar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 den finns där då själva uppdraget "riot" börjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts