mickemannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag åkte ner i polisgaraget (öppnas när man kör polisbil) och så spawnades en shamal och en dozer när jag var längst in i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 käften jac, fan va jobbig du e.. tänkte bara skriva en konstig sak som hänt, vissa som är intreserade om mer än att irritera folk kan tycka att sånt här är roligt att veta.. jag skiter fullständigt i om du tycker de e kul å veta.. tror inte att nån i hela världen bryr sej om dig.. om du är såhär IRL också så tycker jag jävligt synd om dig, du måste vara en otroligt ensam person och dina föräldrar sitter nog bara å väntar på att du ska flytta hemmifrån så dom slipper dig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 kunde inte sagt de bättre själv (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts