Jump to content

Repig skiva!

Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

Ja, som topicen lyder jag har en repig skiva (GTA:SA PS2 :'( ) kan man göra något åt detta som t.ex att lämna in den på slippning har för mig att nån skrev det i nån topic för länge sen. Hjälp vad ska jag göra!

Tandkräm har jag för mig ska funka annars går det ju o köpa någon maskin som fixar de eller nått sånt (:!!!:)

Vet inget om det men någon anna tror ja vet mer (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tandkräm har jag för mig ska funka annars går det ju o köpa någon maskin som fixar de eller nått sånt (:!!!:)

Vet inget om det men någon anna tror ja vet mer (:!!!:)

hm tandkräm är ju värsta wonder-medel i så fall

det tar bort

• sugmärken
  • finnar
  • repor :S
  • ... och ... plack !

det där med sugmärken funkar ! jag har testat !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns multimediabutiker som lagar repor i dina skivor lite här och var i Sverige för ett par kronor.... t.ex. butiken Tvspeloteket här i Umeå. 75 :- för en cd/dvd slipning. :Dwww.tvspeloteket.com (Dock för de som inte bor här kanske skulle bli aningen dyrt att resa hit för att laga en cdskiva men borde ju finnas där ni bor också! :wacko: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns multimediabutiker som lagar repor i dina skivor lite här och var i Sverige för ett par kronor.... t.ex. butiken Tvspeloteket här i Umeå. 75 :- för en cd/dvd slipning. :Dwww.tvspeloteket.com (Dock för de som inte bor här kanske skulle bli aningen dyrt att resa hit för att laga en cdskiva men borde ju finnas där ni bor också! :wacko: )

det var väl det jag tänkte att man kunde synd bara att det inte finns nån tvspeloteket här där jag bor men jag får väl gå och kolla på alla Multimediabutiker som finns här i Gävle och Valbo! tackar för att du sa det för att nu vet jag säkert att det finns ställen man kan fixa sånt på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt min biologilärare så går det inte, och hon vet allt! :P:(

Jag har också rätt svårt att tro att det funkar med tandkräm mot sugmärken, då borde det funka på blåmärken också ju?

hm... tja din biologie-lärare kanske aldrig har hört talas om P-C syndromet?

det är när man strider mot naturlagarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hm... tja din biologie-lärare kanske aldrig har hört talas om P-C syndromet?

det är när man strider mot naturlagarna

Att bryta mot lagen är olagligt! :(

*leker viktigpetter*

Men iallafall, varför skulle tandkräm fixa sugmärken? Det är ju inre blödningar och tjottahejsan, det har tandkrämen ingen effekt på. Så länge du inte tar tandkrämen i en spruta och injicerar i halsen/wherever du nu har sugmärket. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att bryta mot lagen är olagligt! <_<

*leker viktigpetter*

Men iallafall, varför skulle tandkräm fixa sugmärken? Det är ju inre blödningar och tjottahejsan, det har tandkrämen ingen effekt på. Så länge du inte tar tandkrämen i en spruta och injicerar i halsen/wherever du nu har sugmärket. :huh:

jag anatar att sugmärken oftast liggger pa halsen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor