Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 CJ ska kunna gömma sej i skuggorna på spelet! Det fungerade inte för mig och problemet låg i att jag hade ökat brightness i display settings till max! konstigt nog var det detta som var orsaken (:!!! Ha brightness på 4 - 6 pinnar ner på mätarn så fungerar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 När kan man utnyttja stealth? Jag har då aldrig märkt det förutom i uppdragen madd doggs rhymes och dam and blast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 När kan man utnyttja stealth? Jag har då aldrig märkt det förutom i uppdragen madd doggs rhymes och dam and blast. min plupp har blivit blå när ja gick in i en gränd (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 tack (:!!! ska testa nu! upp till bevis! *springer hektiskt ner med min coca-cola i handen* (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Haha, man kanske kan använda det till att gömma sig för polisen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag hoppas att jag hjälpt flera nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 funkade! man tackar! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 funkade! man tackar! (:!!! Åhh härligt att höra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 man kan gömma sig för polisen också i skugger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hur ser man att man e i stealth mode ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hur ser man att man e i stealth mode ? Du blir blå istället för vit på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 tack ska testa nu! upp till bevis! *springer hektiskt ner med min coca-cola i handen* hhahahahha.......fan vad detta verkar fett.....ska testa sen!!!!!...... *springer ut i köket och tar coca cola, nu springer både jag och colan K hektiskt med cola i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts