Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ok så va det slut o hoppas det var någåt sam har med SA att göra (:!!! Det va det näst sista avsnittet :'( aja det finns ju CSI: Miami och CSI: New York. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm, när var det avsnittet av CSI inspelat? För vi här i Sverige lär ju knappast se dem mest purfärska avsnitten så jag tror det var en ren tillfällighet att just det namnet dök upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm, när var det avsnittet av CSI inspelat? För vi här i Sverige lär ju knappast se dem mest purfärska avsnitten så jag tror det var en ren tillfällighet att just det namnet dök upp. haha jo antagligen, men det blev ju bara lite av en kul grej =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 När börjar CSI: NY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 När börjar CSI: NY? dunno.. dom borde köra det nästa säsong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Alltså jag noterade direkt ett samband mellan SA och programmet när jag såg det! Area 51 är ju Area 69 och dom nämnde namnet carl jonson det är ju bara klockrent! PS. Las vegas äger.. (tv-programmet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Rockaway: Nä, okej. Ja, attans.. Vore ballt om han hade varit en av dom svarta där ju.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jilo Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 aja det finns ju CSI: Miami och CSI: New York. =P CSI Miami blir CSI New York när teamet åker till NY för att lösa ett fall, om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jaha okej-. Nästa säsong alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 CSI Miami blir CSI New York när teamet åker till NY för att lösa ett fall, om jag inte minns fel... nee vad menar du, det var ju bara ett avsnitt, typ jippo för att göra reklam för CSI: New York, precis som det vanliga CSI i LV har åkt till Miami.. New York går ju i staterna just nu (kanske inte just NU men det är en pågående säsong där iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) CSI Miami blir CSI New York när teamet åker till NY för att lösa ett fall, om jag inte minns fel... Nej, båda spin-off serierna går i USA. Vad menar ni med "näst sista avsnittet" av CSI? Den här säsongen eller? btw: Flyttar den här till Musik, film och grafik ifall någon vill fortsätta diskutera den underbara serien CSI. btw2: Kan byta titel till CSI också. Hmm, när var det avsnittet av CSI inspelat? För vi här i Sverige lär ju knappast se dem mest purfärska avsnitten så jag tror det var en ren tillfällighet att just det namnet dök upp.Avsnittet ifråga heter "Viva Las Vegas"(Säsong 5, avsnitt 1.) och sändes den 23 september 2004 i USA. Edit: Med andra ord ligger 5:an bara några månader efter USA. När börjar CSI: NY? Kanal 5 ska börja sända det i vår. I USA startade det den 22 September i år. Redigerad 30 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Kollade på CSI och dom som vet vad dom dör "hittar nån död undersöker och hittar mördaren" i det här fallet så va offret precis vid Area 51 världens hemligaste bas Ville bara säga det //MM (:!!! Edit:Kolla på 5.an så kan ni nog se lite mer:P inte så hemlig längre kanske alla vet ju om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jobbigt att de ska byta platser efter varje säsong, först var det ju Las Vegas, sedan kom Miami, och ny NY. Är ju iofs lite trevligt med nya miljöer, dessutom börjar skaparna kanske få ont om ideér, men jag gillade Las Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Avsnittet ifråga heter "Viva Las Vegas"(Säsong 5, avsnitt 1.) och sändes den 23 september 2004 i USA. Edit: Med andra ord ligger 5:an bara några månader efter USA. med Jay Leno är dom bara en vecka efter, det som sänds på en tisdag i USA sänds på tisdagen nästa vecka i Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) jobbigt att de ska byta platser efter varje säsong, först var det ju Las Vegas, sedan kom Miami, och ny NY. Är ju iofs lite trevligt med nya miljöer, dessutom börjar skaparna kanske få ont om ideér, men jag gillade Las Vegas Byta platser efter varje säsong? Hur menar du? CSI orginalet som utspelas i Las Vegas finns väl kvar även fast det har fått två spin-offer? Det är tre olika serier. Inte en. med Jay Leno är dom bara en vecka efter, det som sänds på en tisdag i USA sänds på tisdagen nästa vecka i Sverige... Med tanke på att Talkshows är mer av en färskvara så är dom tvunga att sända lite tätare(Till skillnad tv4+, Conan som dom brukar sända med flera månaders avstånd) inte så hemlig längre kanske alla vet ju om den Det komiska är när man benämner den i media som "USA's hemligaste militärbas" Yeah right. Kan sätta nåt på att den är såpass känd för att på det viset dämpa intresset för andra hemliga militärbaser. Redigerad 1 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Funnylin: jaså, för mig framgick det som att CSI: NY skulle ta över CSI (Las Vegas), CSI Miami går ju parallelt med CSI på 5an, men som sagt trodde jag att CSI: NY skulle ta över CSI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 tycker mer om CSI: las vegas ( ) det äger miami när det typ bara är två pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Själv tycker jag inte om CSI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ska det vara CSI ska det vara i Las Vegas enda bra... Grisson , Catherine (stavning , Sara , Warrick , Nick resten av teamet som är med i CSI:LV är BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej, om det ska vara CSI så ska det vara i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts