darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tycker att det bör finnas en avdelning på GTAmods där man kan ladda projekt man vet att man inte kommer färdigställa, för att låta nån annan göra det. Syftar på exempelvis min Lancia, och den där Gripen som nån höll på med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Skriv gärna PM eller posta i feedback-forumen... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tycker att det bör finnas en avdelning på GTAmods där man kan ladda projekt man vet att man inte kommer färdigställa, för att låta nån annan göra det. Syftar på exempelvis min Lancia, och den där Gripen som nån höll på med! menar du typ " Unfinnished Projekts" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tycker att det bör finnas en avdelning på GTAmods där man kan ladda projekt man vet att man inte kommer färdigställa, för att låta nån annan göra det. Syftar på exempelvis min Lancia, och den där Gripen som nån höll på med! Fel forum kanske? Men en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det vore bra. då kan någon avsluta mid kill bill modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det vore bra. då kan någon avsluta mid kill bill modd SKA DU SLUTA MED DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 GÖR INT DET!!!!!!!! (:!!! !!! (:!!! (:!!! (:!!! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 GÖR INT DET!!!!!!!! (:!!! !!! (:!!! (:!!! (:!!! ! ok, ok, ok... lungn va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ok, ok, ok... lungn va. LIITE off topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToMMy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Tycker att det bör finnas en avdelning på GTAmods där man kan ladda projekt man vet att man inte kommer färdigställa, för att låta nån annan göra det. Syftar på exempelvis min Lancia, och den där Gripen som nån höll på med! MM... jag hÅ ller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hade kanske inte varit så dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Låter som en bra idé, (tummen upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 MM... jag hÅ ller med Ditt forum är ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Inte för att vara taskig men stavningen på detta forum borde VERKLIGEN tränas: http://s8.invisionfree.com/SWs_GTA_forum/ Redigerad 4 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Inte för att vara taskig men stavningen på detta forum borde VERKLIGEN tränas: http://s8.invisionfree.com/SWs_GTA_forum/ hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag fattar inte varför alla snackar om stavning och kränker någon för det. Ifall du går i nian och inte kan stava så får INTE läraren sätta IG. Ifall man förstår vad han skriver så skulle jag bara skita i det eller hjälpa honom. Att retas med honom här är inte direkt schysst. Typ som jag skulle reta Sajko för det stavas Psycho, eller? jag tycker så iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag fattar inte varför alla snackar om stavning och kränker någon för det. Ifall du går i nian och inte kan stava så får INTE läraren sätta IG. Ifall man förstår vad han skriver så skulle jag bara skita i det eller hjälpa honom. Att retas med honom här är inte direkt schysst. Typ som jag skulle reta Sajko för det stavas Psycho, eller? jag tycker så iallafall. Jag kränkte inte.. Jag gav dem ett tips, ni kan ta det som en kränkning om ni vill.. Whatever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag kränkte inte.. Jag gav dem ett tips, ni kan ta det som en kränkning om ni vill.. Whatever... Gå o dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts