CJ* Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 spelar du PS2 online ? jag funderar starkt på att skaffa mig en Nätverksadapter, så jag undrar hur det går till att spela PS2 online ?... jag har FIFA 2005 nån mer som har det och har testat spela online ? kan man spela med andra spelare i samma lag eller är det bara en mot en matcher ? likadant med NHL 2005 ? även funderar jag på köpa: Rainbow six 3 , Socom navy seals 2 , Midnight club 2 nån som testat nått av dessa spela online ? skriv gärna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nån online spelare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag hade playstation 2 med nätverksadapter och kan rekomendera det varmt. Nätverkspelen jag hade var om jag minns rätt: Tony Hawks Pro Skater 3, XIII och Everquest Online Adventures. Det var minst sakt roligt.... Köp gärna det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 köpmin nätverksadapter + everquest + socom + twisted metall black.. pma mig om nån vill ha det så kan vi komma överns om pris oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts