Gäst Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag blir tokig av att jag måste ta över flera gängterritorium! Hur många behöver man för att få göra uppdragen för Sweet igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag blir tokig av att jag måste ta över flera gängterritorium! Hur många behöver man för att få göra uppdragen för Sweet igen? det märker du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det märker du.. Ja det ve jag väl...Men hur många % behöver man..Jag har 21,3 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ja det ve jag väl...Men hur många % behöver man..Jag har 21,3 nu det kommer ju inte gå snabbare, han kommer ringa dig när du har tillräckligt med områden.. men högst 50% skulle jag tro, kanske sådär 40% räcker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 35% har jag hört, men bara ta över tills han ringer. Det går inte snabbare för att du frågar, och du kan ju sluta när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det är 35% bekräftat av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det är 35% bekräftat av mig och mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts