Jump to content

fråga mig mattefrågor jag går i sexan

mulla
 Share

Recommended Posts

mulla var det du som skrev en anna topic där det va något med biologi som en lärare hade gett dig... det var en ganska stor bild... där var det osso så om man hjälpte till så skulle man få en hemsida :S

mulla jag tror att du bara utnyttjar oss för att få hjällp med dina läxor, du har säkert nån uppgift där du ska hitta på tex. 3 st olika matte uppgifter som du snor från dom som svarar på din skit :)

ungefär min tanke...

eller att han har prov imorrn och vill öva ^_^

*fundering*

undrar om jag var som han när jag va i hans ålder ? ... hoppas inte :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Harald Ström säger:

Här kommer en liten gåta:

Harald, världens största super-hallick någonsin pimpade ut mullas tjocka mamma. Hon var otroligt skabbig och drog bara in en femtiolapp varje kväll. Efter 10 år av hårt horande hade mullas mamma tjänat in 200 kronor efter att ha lämnat sin procent-andel till Harald. Hur många procent tog Harald av mullas mammas hårt införskaffade slantar?

Skriv ner svaret på ett riktigt fult vykort och skicka in det till mig. Märk också kuvertet med: "En hel jääävla massa procent".

Du kan vinna en freestyle!

(Ta det inte så hårt... Jag är grinig idag!)

/Harald

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Femhundrasju plus nittionio. ;)HURRY BEOTCH.

HAHAHAHA! (:!!!:)

Okej, en mattefråga.

Haha, din dumma beeeeotch, du gick på det. Inte så kaxig nu, va'? Herr mattegeni DRA ÅT HELVETE.

[Detta inlägg ska inte, jag upprepar INTE tas på allvar. Jag gillar mulla, eller vafan han heter, jättemycket, och ge mig inte en varning till, då lär jag väl bannas. (:!!!:) ]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Harald Ström säger:

Här kommer en liten gåta:

Harald, världens största super-hallick någonsin pimpade ut mullas tjocka mamma. Hon var otroligt skabbig och drog bara in en femtiolapp varje kväll. Efter 10 år av hårt horande hade mullas mamma tjänat in 200 kronor efter att ha lämnat sin procent-andel till Harald. Hur många procent tog Harald av mullas mammas hårt införskaffade slantar?

Skriv ner svaret på ett riktigt fult vykort och skicka in det till mig. Märk också kuvertet med: "En hel jääävla massa procent".

Du kan vinna en freestyle!

(Ta det inte så hårt... Jag är grinig idag!)

/Harald

Det där påminner väldigt väldigt väldigt mycket om kapitlet "The Whore" ur spelet "Mafia"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...