Eas88 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hej! Jag spelade gta så hade jag sparat 4 bilar i ett garage. Jag hade inte rört bilarna på länge. Så tänkte jag att jag skulle hämta en bil i garaget. När jag kom in så låg alla bilar och brann och det var en kille såm var där inne..Han han hade gjort inbrott och tagit sönder mina bilar. Är det någon annan som har varit med om samma sak.//MVH Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Haha, aeg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hej! Jag spelade gta så hade jag sparat 4 bilar i ett garage. Jag hade inte rört bilarna på länge. Så tänkte jag att jag skulle hämta en bil i garaget. När jag kom in så låg alla bilar och brann och det var en kille såm var där inne..Han han hade gjort inbrott och tagit sönder mina bilar. Är det någon annan som har varit med om samma sak.//MVH Andreas haha exakt han var ägd... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det kanske var ett mystiskt garage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 eller så är personen mytoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eas88 Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är i det garaget som är vid sitt och Cesars garage:S men men... har hört att det garaget tar bort färger på stylade bilar också... Intygad av// Mig och AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är i det garaget som är vid sitt och Cesars garage:S men men... har hört att det garaget tar bort färger på stylade bilar också... Intygad av// Mig och AlexXx91 ja i det garaget ska man aldrig ställa stylade bilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja i det garaget ska man aldrig ställa stylade bilar.. f*n du måste veta en jävla massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag var med och såg det alla bilar var sprängda och ut kom en ligist och började slå på honom!! det garaget är svårt att öppna! för mig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 f*n du måste veta en jävla massa kanske för att jag själv vart med om mycket..i det garaget ska man absolut aldrig ställa stylade bilar. Effektlacken försvinner bla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har en fet bugg med garage. SÅ fort jag ställer fler än 3 fordon i ett garage, det kan vara vilket som helst så försvinner alla utom ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hoppas inte min Remington försvinner för den har jag stylat för 10 000 den står parkerad i ett garage i San Fiero brevid Tågstationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hoppas inte min Remington försvinner för den har jag stylat för 10 000 den står parkerad i ett garage i San Fiero brevid Tågstationen oj va mkt pengar! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hoppas inte min Remington försvinner för den har jag stylat för 10 000 den står parkerad i ett garage i San Fiero brevid Tågstationen Om du inte vill förlora den bör du byta garage, många har haft problem med det garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PingPong Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det måste vara "The Truth" som har varit framme och trippat på sin LSD och råkat tända fel... (:!!! Tänk om man fick spela hela spelet som "The Truth" Kommer säkert som skin när det kommer till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Om du inte vill förlora den bör du byta garage, många har haft problem med det garaget. okej då ska jag flytta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 haha roligt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts