luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 haha... come out come out where ever you are! Hultan, snällla banna honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Rå mobbing som pågår här eller? Visst kan det vara fejk, men fixa lite mer tålamod så får vi se vad wakaha (eller vad han nu heter) har att säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 mitt då ännu mycket bättre! ------ Jag fatar inte? vadå det är ju inte samma eller är det de du försöker säga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vilken sorglig människa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) kanske laggt sig.. *kollar fall han är kvar* nepp, såg inte han där på listan på aktiva Redigerad 1 december, 2004 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 den som lyser är kartan från hans bild. Som du ser så har han tagit bilden i en lagerlokal vid hamnen! Den väntra kartan är bara där för att gemföra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) LOL......jag kom på att tänka en sak.....tänk er det här : wahama(eller vad han heter?) sitter hemma, loggar in på internet, tittar på gtasajten och ser våra bevis på hans fake-grotta + att hultan kommer banna han om hultan får ett erkännade eller bättre bevis(tycker att vi har tillräkligt med bra bevis)!!!!!!han får plötsligt panik och vill inte bli bannad och börjar letta efter en riktig grotta tills han hittar en och vi alla blir glada ....... tror inte att det finns nån sådan grotta...men hoppas :"> ville bara säga det......... Redigerad 1 december, 2004 av g-gang Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Den här tråden har blivit mest spamm och anklagelser nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jocken är det inte lika bra och låsa denna tråden så mycket strunt i den ändå ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Vore trevligt om ett enda ord av allt han säger vore sant. För jag är väldigt tveksam till att ett dyft stämmer. GTA-sajtens forum lär vara i toppen på listan "Antal mytomaner i forumet" Tyvärr är det så, minns bara alla lögner innan spelreleasen t ex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 först banna honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 först banna honom! hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jocken är det inte lika bra och låsa denna tråden så mycket strunt i den ändå ? Jag agerar Jocken och låser. =/ Och innan alla börjar flame:a mig med massa ilskna PM, låt mig säga att det finns inte så mycket mer att diskutera. Grottagrejen är klart fejk, bevis efter bevis har radats upp på det pch att han.. walahalabala försöker säga emot vore bara patetiskt. Så, grattis. Alla ni hade rätt och han hade fel. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts