Jocken Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Skippa allt off-topic snack och påhopp på andra medlemmar nu grabbar. Intressant tråd för den delen, jag tänkte redan för länge sedan att R* borde ha gjort någon slags grotta under vattnet eller på landsbygden/öknen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Men ok... kan någon visa hur man lägger in en karta?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 @wahama: Jag hoppas du är medveten om att du kan bli bannad om detta visar sig vara en lögn. Ett skämt är ok så länge det är kul och inom rimliga gränser, men en ren lögn på 6 sidor accepteras inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja, äntligen, Hultan! Du är som en räddare i nöden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Jag har ett tydligt bevis på att allt e fake!!!!!! här ser du att det finns fönster som ser ut som att vara från en hangar(det inringade i rött)......och jag tror knappast att det finns fönster i en grotta!!!!! P.S. jag har lettat igenom hela det området också och hittade en hangar bara!!!!!!! Redigerad 1 december, 2004 av g-gang Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 g-gang: Du har fan rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 fan va mycke pengar kihlis har hur har du fått dom då (De lucktar fusk) kanske lite fel stavning jag har :"> Hahahahaha, jag har nästan 6 gånger så mycket pengar och jag har inte fuskat fram pengar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 g-gang: Du har fan rätt. Tackar...tycker att jag ska få nån heders medalj som tack för att jag stoppade bluffmakaren!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men detta är ju ändå det bästa beviset!!! Banna honom inte än, först ska han förhöras (Detta är dock värt hedersmedaljen!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hur vet alla att det inte är sant hur skulle han bara komma på en sak bara sådär att det finns en grotta hur den ser ut och allt om jag var han och det inte vara sant skulle jag inte palla och skriva detta!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kolla bara mitt inlägg över ditt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kolla bara mitt inlägg över ditt ööhhmm ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Bilskolan ligger i SF. Grottväggen ser ut som betong, lite mer konkreta bevis tack. ja just det vi vill ha lite mer concrete bevis tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Alltså ärligt. Du kan avslöja allt nu wahama. Ingen tror dig ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 asså titta på mitt inlägg.....jag har ju avslöjat den j*vlen........det e ju sten-säkert bevis!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) mitt då ännu mycket bättre! ------ Redigerad 1 december, 2004 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 asså titta på mitt inlägg.....jag har ju avslöjat den j*vlen........det e ju sten-säkert bevis!! Jag vet. Men han borde erkänna de också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag vet. Men han borde erkänna de också. han är feg som fan å vågar inte erkänna.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 kom fram då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Han vågar inte luddee. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts