Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Men snälla visa exakt på kartan så jag hittar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Men den bilden jag la upp var bara för att visa vart några vapen låg utspridda... wahama ska lägga upp en karta vart den ligger strax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 här är på grottan!! vid ingången!! Kollar man på kartan så är han på den ön sydöst om LS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Kollar man på kartan så är han på den ön sydöst om LS. f*n också det känns som en fet bluff altihop... han har säkert gått in i nån slags lagerlokal där i hamnen bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 f*n också det känns som en fet bluff altihop.. håller med till 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hallå kan någon lägga upp en karta som inte är bluff för det ser ut som om de andra bilderna är tagna i stan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 men han ljuger ju bara svårt att fatta .. han är en idiot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 att vi ens tror på detta!? varför kan han inte lika gärna ha på sig Niight Googles och desutom så skulle väggmålningarna synas lika bra på kamera som på bild! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 att vi ens tror på detta!? varför kan han inte lika gärna ha på sig Niight Googles och desutom så skulle väggmålningarna synas lika bra på kamera som på bild! och du är..? 10 år? finns säkert en jävla grotta nånstans, du är ju bara avis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 och du är..? 10 år? finns säkert en jävla grotta nånstans, du är ju bara avis Du är lättlurad. Finns inga bevis på att det finns en sådan. Om jag ska tro på det ska det finnas klara bevis som verkligen stöder grottan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 tro inte på han för han skrev att där fanns en desert eagel och det finns bara en i Ls. har kollat i official strategy guide. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 tro inte på han för han skrev att där fanns en desert eagel och det finns bara en i Ls. har kollat i official strategy guide. finns ju DE i san fierro... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 och du är..? 10 år? finns säkert en jävla grotta nånstans, du är ju bara avis hur fan får du till att jag är 10? kolla i profilen (om du vet vad det e n00b-arsle) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Var på precis samma ställe som man ser på din Radar nere i hörnet och det fanns inte ett skit utom en typ båt hangar aktig grej precis där du stod och jag testade att kasta en Cocktail precis som du och det såg fan exakt lika dant ut!!!!! ****** BUSTED ****** Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 asså jag har inte orkat läsa allt nu så dizza inte sönder mig men, vad menar han för storts grotta? jag vet inte fall den jag menar räknas som en grotta ni kan ju rätta mig fall jag har fel, men nära " the big ear " så går det en tåg räls, nära den där byn.. fall ni går ungeför vid det huset ni kan köpa där i Fort Carson, så ska det finnas en grotta där ? rätta mig fall jag har fel o hata mig inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 asså jag har inte orkat läsa allt nu så dizza inte sönder mig men, vad menar han för storts grotta? jag vet inte fall den jag menar räknas som en grotta ni kan ju rätta mig fall jag har fel, men nära " the big ear " så går det en tåg räls, nära den där byn.. fall ni går ungeför vid det huset ni kan köpa där i Fort Carson, så ska det finnas en grotta där ? rätta mig fall jag har fel o hata mig inte Jag hatar dig inte....jag älskar dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Wahama sa inte du att det låg i skogen? det verkar inte som det i alla fall. han la ju in sina bilder på grottan och säger att han var tvungen att elda där för att se. vad jag tror så eldade han bara för att vi inte skulle se vart han var .. aja .. men på hans radar ser det i alla fall ut som att han står där vid hamnen i Los Santos ( inte säkert) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 äntligen får man trycka på den heliga knappen!¨ *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jag hatar dig inte....jag älskar dig! ooh tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 hur fan får du till att jag är 10? kolla i profilen (om du vet vad det e n00b-arsle) jag var ironisk, men du verkar ju inte ha förstått det.. lite stel kanske, vad vet jag.. ha så kul med ditt grottletande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts