krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? : Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! emm hurru det finns visst desert eagle i los santos,t.ex vid båten ganska nära bilskolan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det är inte vi OG!! :"> för jag kom på att ja va på landet först och det är som Luddee sa att kanten går inte hela vägen ner till botten...(det gick inte att bifoga en karta, hur gör man??!!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) det är inte vi OG!! :"> för jag kom på att ja va på landet först och det är som Luddee sa att kanten går inte hela vägen ner till botten...(det gick inte att bifoga en karta, hur gör man??!!) Din karta kanske är för stor Maximum file size: 512k Redigerad 30 november, 2004 av Richard_I Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 har ni nån aning om grottan ligger vid nån av dom här platserna.....för det e dom ända platserna som ser ut som på den bilden som LUDDEE ritade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) hur ska du ha deT?..vart ligger grottan DÅ??..va ärlig? Redigerad 30 november, 2004 av Jocken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 3:an tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 tror inte på det där me gråttan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 har ni nån aning om grottan ligger vid nån av dom här platserna.....för det e dom ända platserna som ser ut som på den bilden som LUDDEE ritade Men ludde vet nog inte vart den är! han bara ritade hur det kunde ha set ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 oki....nä jag bara undrade.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 3:an tror jag... Jag har letat från Flint County till slutet av kanalen!! men jag har inte fått sett nånting!! det här har bara slösat bort skit mkt tid för mig..och jag såg ingenting så gå inte på det där skiten för det gjorde jag och letade som en idiot gud vad tråkit att wahama ljuger för oss alla! när du kan peka ut exakt vart det är så ska jag kolla igen men inte innan! Som Lotto sa -So I'll end this shit wit a fuckyou, but have a nice day Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) helt korrekt kom med konkreta bevis så ska nog fan jag med leta. Redigerad 30 november, 2004 av C.J Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) men va fan!!! ja sa att ja blev dödad av den jävla polisen!!! jag vet inte var den är... men ni behöver inte leta..jag sätter ut en bild och en karta när ja hittar den!! (å luddee vet inte var den är!!! han bara förklarade hur den låg i kanalen!!) Redigerad 30 november, 2004 av wahama Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 men va fan!!! ja sa att ja blev dödad av den jävla polisen!!! jag vet inte var den är... men ni behöver inte leta..jag sätter ut en bild och en karta när ja hittar den!! å gud va bja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kihlis Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hmm jaa det finns ju en bugg som gör att man plötsligt går på botten i den där kanalen, det är inte så att du blandat ihop detta.. jaja, jag har inte kunnat hitta någon grotta iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kihlis Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ungefär så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ungefär så... jadu..men leta upp grottan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hur gjorde du för att få ner han på botten.. det jag vet så funkar det bara på 2 player? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kihlis Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 simma bara längst botten så nära berget som möjligt, det är en liten avsmalning du ska in i. (precis till höger i bilden) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 fan va mycke pengar kihlis har hur har du fått dom då (De lucktar fusk) kanske lite fel stavning jag har :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hallå där din mes!!!! han har kanske spela på back jack då kan mian vinna 1.000.000 åt gången!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts