Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? : Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! (:!!! Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! (:!!! han kanske inte alls ljuger Edit: jag var dit nu och jag hittade ett ostron på botten..sånna där som man ska ta..men det ska ju inte finnas där! eller? Redigerad 30 november, 2004 av Richard_I Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? : Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! Nu är det vell du som ljuger ! det finns Desert Eyeglies eller hur det nu stavas i Los Santos... Jag har hittat en.... man åker bara så långt öster ut i Los Santos som det går tills man komemr till en stor väg.... sedan fortsätter man på den storae vägen tills den svänger in så man fortsätter på den stora vägen in i industri områderna... mitt i svängen på östra sidan finns det ett staket med en liten strand bakom som har utsikten över en hamn i Los Santos på andra sidan.... på den stranden fnns det en "Desert Eyeglie".... Väg beskrivningen var nog inte så bra.... men vapnet finns iaf i Los Santos ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 eller så kan man ju ta den som fins på bakgården hos sweet/big smooke Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Har fan letat hela dan efter nån grott i den där lilla kanalen! men det ända jagn hittade var ett ostron Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Har fan letat hela dan efter nån grott i den där lilla kanalen! men det ända jagn hittade var ett ostron Jag har också letat men hittar inte ett skit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Banky Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 eller så kan man ju ta den som fins på bakgården hos sweet/big smooke Eller så går man i ammu-nation och köper en... Kostar lite men det är det värt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 den där grott ingången har jag sätt men jag simmade vidare av nån anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
riech Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? : Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! Bara så att du vet, det finns _minst_ en Desert Eagle i Los Santos; har du aldrig varit vid Ocean Docks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? : Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! d finns visst desert eagle i LS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 d finns visst desert eagle i LS! Folk har redan sagt de. Tror inte den där grottan finns heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Folk har redan sagt de. Tror inte den där grottan finns heller. det tror faktiskt inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Kan någon kortfattat förklara denna fascination över grottor för mig? För jag förstår dock inte vad som är så spännande med det. Vill ni leka i grottor, spela Zelda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Kan någon kortfattat förklara denna fascination över grottor för mig? För jag förstår dock inte vad som är så spännande med det. Vill ni leka i grottor, spela Zelda... men ha sa bara att han hade sett en mysko grotta och om du inte bryr dig behöver du inte posta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Vad synd att du liksom alla andra som hittar något spektakulärt aldrig kommer ihåg vart det var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 grymt måsye hitta den när mitt gta kommer den gamla skivan mongoliserade sig det stog corrupted data hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 men ha sa bara att han hade sett en mysko grotta och om du inte bryr dig behöver du inte posta Ja, det kanske var lite onödig post. Men vad det verkar som så är allt en lögn än så länge...och för den delen blir jag inte ett dugg förvånad om allt visar sig vara falskt. Vi får väl se om någon kommer fram med en bra karta som kan peka ut detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ja, det kanske var lite onödig post. Men vad det verkar som så är allt en lögn än så länge...och för den delen blir jag inte ett dugg förvånad om allt visar sig vara falskt. Vi får väl se om någon kommer fram med en bra karta som kan peka ut detta. ja, själv tror jag det ej förens nån har sett det och visar på karta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 typ såhär?? EDIT: elr går grottväggen ända ner till botten??! måste bara säga, Mycket väl arbetad bild där ludde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 den där grottan om nån har en karta där dom har pekat ut vars alla vapen är dom kanske inte har hittat alla ställen så det är ju klart att det kanske skulle kunna vara en desert eagle där i grottan om den finns, och om den finns och han sa ju att det fanns indian målningar där men om det finns det så är det nog en av dom där 32 st påskäggen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 den där grottan om nån har en karta där dom har pekat ut vars alla vapen är dom kanske inte har hittat alla ställen så det är ju klart att det kanske skulle kunna vara en desert eagle där i grottan om den finns, och om den finns och han sa ju att det fanns indian målningar där men om det finns det så är det nog en av dom där 32 st påskäggen. nej jag tror inte heller den kartan är 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts