wahama Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Ja hittade en grotta under vattnet i da i LS... den ligger i en kanal nära en stor väg men tyvärr så hade jag fem poliser efter mig och hittade den av en slump när jag råkade svänga av. när jag kom ut ur grottan blev jag dödad av polisen innan jag (så dum jag är!) tittade på kartan. i grottan fanns det gångar och lite vapen (ak 47, desart eagel & nått annat som jag inte tog) och bilder på väggarna av typ konstiga saker...som liknar indianer eller nått konstigt djur... ingången är lite dåld och för att komma in behöver man vara på botten av kanalen och simma längst kanten upp mot ytan, ser det ut som men rätt som det är så är man inne. men nu undrar jag om det är någon annan som har hittat den.. och i sånna fall skriv var dn är!! Skriv ochkså om ni vet några andra grottor/hemliga gångar. men nu ska jag gå och hitta den och kommer tillbaka när jag hittar den igen! Redigerad 29 november, 2004 av wahama Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Har inte hittat nån än..synd att du inte minns var den fanns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 du borde ju ha nån aning var den är? man har ju lokalsinne.... .... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hur svårt är det att komma ihåg vart du var? OFFTOPIC: jag känner potti tyvärr.. hata CS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 du borde ju ha nån aning var den är? man har ju lokalsinne.... .... visst har man lokalsinne men även jag vet att det inte alltid finns tillräckligt av den "funktionen" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 du måste ta reda på var Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 du måste ta reda på var självklart måste han det! jag viiill veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nå?? hur går det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ligger det inte en grotta om man fortsätter från SF hållet längs hela strandvägen och när vägen börjer gå in i berget, är det inte n grotta i vattnet där? ungefär vid ett ostron.. har hört så iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ligger det inte en grotta om man fortsätter från SF hållet längs hela strandvägen och när vägen börjer gå in i berget, är det inte n grotta i vattnet där? ungefär vid ett ostron.. har hört så iaf. om du har klarat storyn eller iaf SF så läs här på det uppdraget man ska upp på en stor båt och i slutet dödar man en med svärd då e de lite grottor man simmar igenom iaf där är en snapshot om nån vill veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 om du har klarat storyn eller iaf SF så läs här på det uppdraget man ska upp på en stor båt och i slutet dödar man en med svärd då e de lite grottor man simmar igenom iaf där är en snapshot om nån vill veta de e ju inte direkt nån grotta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) de e ju inte direkt nån grotta! men det ser nog ut ungefär som den som Wahama snackade om eller?:S Redigerad 29 november, 2004 av AlexXx91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 men det ser nog ut ungefär som den som Wahama snackade om eller?:S nej, han snacka väll om en riktit grotta där det fanns vapen och stuff, det du pratar om är ju typ en lite flod med nåra stenar lite här å var som tak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hallå? jag har letat som en jävla idiot i LS efter grottan! du måste veta ungeefär vart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det låter som att det är någon stans vid OG LOC:s burger ställe (typ), där finns en kanal och en stor väg!! Ska kolla när jag kan! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) JAAA!!! Vid OG LOC var det ungefär... har inte hittat den än men letar vidare :"> Redigerad 30 november, 2004 av wahama Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) typ såhär?? (:!!! EDIT: elr går grottväggen ända ner till botten??! Redigerad 30 november, 2004 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 haha vilken bild! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 typ såhär?? (:!!! EDIT: elr går grottväggen ända ner till botten??! hahahahahahahaha (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? : Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! (:!!! Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts