Pimpen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Upptäkte en rolig bugg häromdan. började med att ta traktorn och bogsera andra traktorer gjorde traktortåg). Efter det hade jag tåkit, och tog en traktor och bogserade lite andra bilar. Jag testade bl.a. att bogsera en trailerdragare. Bogserade in den i Dillamore. Där var det en 90graders kurva och mitt i kurvan flög bara traktorn iväg! Gör så här: 1. Ta en traktor 2. Kör runt och försök hitta en lastbil eller buss. 3. Bogsera bussen (backa till och dra Högra analoga spaken bakåt). 4. Sväng så mycket du kan åt vilket håll som hällst. Då kommer bussen/lastbilen att gasa på som fan och du kommer att få en jävla fart och/eller flyga iväg med traktorn (Blir suddigt som med nitrius utrustade bilar). Det är jävligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 haha jag flög som fan med hjälp av bara en vanlig bil... tänk då en lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Fan vad det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Om man dessutom svänger 90grader in mot en klippa eller hopp så kan man flyga ändå längre, å kanske få lite stuntbonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ball som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Helgrymt, det var fan så man flög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 4. Sväng så mycket du kan åt vilket håll som hällst. Hur snabbt ska man köra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts