notorius Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 tja. Fick idag hem den nya Nätverksskivan för att komma in på Central Station. Man fick ju med ett spel som enligt mig inte vr så himla bra. Undrar om det finns någon annan här som fått den oh i sånna fall vad tycker ni om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag fick också en....fast jag sålde min ps2 med nätverksadapter för typ 5 månader sen...hehe men ett spel är aldrig fel....ska nog ge det till Fredrico.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag fick den också nyligen, det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag fick oxo skivan.. ha rinte testat den än.. men e det med ett spel på skivan ? vilket spel isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag fick oxo skivan.. ha rinte testat den än.. men e det med ett spel på skivan ? vilket spel isf.. Hardware : Online Arena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag tycker spelet är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hardware : Online Arena åååh mys det e jhu skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Asså det är väl bara ett demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Asså det är väl bara ett demo? Nej det är hela spelet tror jag. åååh mys det e jhu skitkul Ska vi spela nån gång? Redigerad 5 december, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad gör det ut på? Vad ska man göra liksom...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad gör det ut på? Vad ska man göra liksom...? Det är som Twisted metal black om du har spelat det. Man väljer ett fordon, och sen skjuter man på allt som rör sig. Så finns det en massa special vapen som laser, plasma strålar, Målsökande missiler osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nej det är hela spelet tror jag. Ska vi spela nån gång? jo visst ska bara köpa nytt ps2 fan pstwo e slut över allt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Twisted Metal Black är grymt som fan. Jag spelade det ganska mycket när det hade kommit :] GRRR, måste fan ha det nu. . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts