Jacker Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vilken jädra bugg jag hitta! Rekrytera nån/några OGF's och gå in i "The Johnson House". När du kommit in kallar du på dom, gå sen på sparikonen och tryck "Cancel". Vad som händer, se för er själva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) orka, säg vad som händer jacker Redigerad 29 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 NEJ säg inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Är det något som händer med ens sparning eller? Jag kan gissa vad som händer: De gängmedlemmar man rekryterat står nu inne i huset. Redigerad 29 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 du behöver inte läsa vad som händer tidsam säg jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Jag testa ofan vad grymt Wow de är som statyer + de är inte solida Redigerad 29 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hahah.. berätta då vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hahah.. berätta då vad som händer? åk dit å gör det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hahah.. berätta då vad som händer? Han sa ju vad som händer(tror jag). Ens gängmedlemmar blir som statyer man kan skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Han sa ju vad som händer(tror jag). Ens gängmedlemmar blir som statyer man kan skjuta. Nej tvärtom, man kan inte skjuta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Han sa ju vad som händer(tror jag). Ens gängmedlemmar blir som statyer man kan skjuta. hmm har jag fattat det rätt? inte solida = man kan gå rakt igenom... typ som höghusen på GTA 3 solida = man går emot dom... typ som höghusen på GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jaja, jag vet inte, har inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det måste jag kolla..men är som kvar 4 ever eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det måste jag kolla..men är som kvar 4 ever eller? ne jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ne jag tror inte det Vad bra för man kanske inte vill ha det länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Bara då ni vet så funkar det med alla hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 en torr bugg, som bara små barn kan gljädjas åt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 en torr bugg, som bara små barn kan gljädjas åt.. ett torrt inlägg, som bara jac16 kan känna sig tvnungen att skriva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ett torrt inlägg, som bara jac16 kan känna sig tvnungen att skriva.. ååå jävlar.. jag är knäckt.. jag erkänner jag har blivit besegrad av mästaren, grötmannen. från och med nnu är jag en snäll snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ååå jävlar.. jag är knäckt.. jag erkänner jag har blivit besegrad av mästaren, grötmannen. från och med nnu är jag en snäll snubbe *BWHAHAHHAA* fan va jag längtat eftar att du ska säga det där *signature updated* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts