robot6 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Man skulle ju kunna ta upp liftare, kan man det?? Jag har i alla fall inte sett nån!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 de verkar vara ett av dom alla miljoner falska rykten som spridits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Har aldrig sett en liftare...dom kanske spred det ryktet efter ha sett gängmedlemarna gå in i ens bil eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det enda jag kan komma på är uppdraget när man plockar upp Paul Kent och runkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det enda jag kan komma på är uppdraget när man plockar upp Paul Kent och runkaren. erhh..macker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Finns inga liftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 erhh..macker erhh..maccer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 erhh..maccer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har sätt en liftare. han stod med armen rakt ut som nått annat fä. men när jag stannade framför han så kom en snut o körde på min bil så att jag körde över han. GUD VAR JAG HATAR SNUTARNA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har sätt en liftare. han stod med armen rakt ut som nått annat fä. men när jag stannade framför han så kom en snut o körde på min bil så att jag körde över han. GUD VAR JAG HATAR SNUTARNA!!!!!! Okej och du snackar skit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har sätt en liftare. han stod med armen rakt ut som nått annat fä. men när jag stannade framför han så kom en snut o körde på min bil så att jag körde över han. GUD VAR JAG HATAR SNUTARNA!!!!!! tror dig inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har sätt en liftare. han stod med armen rakt ut som nått annat fä. men när jag stannade framför han så kom en snut o körde på min bil så att jag körde över han. GUD VAR JAG HATAR SNUTARNA!!!!!! Nu är det dags med min vanliga eller hur kommentar : Och kalle anka var barnvakt åt min lillebror igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Var han bra? (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) jag slog av två gubbar från en motorcyckel och tog den. den ena sprang iväg men den andra hoppa upp igen och åkte med... kanske en liftare eller bugg..? Redigerad 30 november, 2004 av GTA//Nörden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det har hänt mig med.... flera gånger... men det är vell en bugg.... dom tror jhu att du är samma gubbe som dom nyss åkte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Samma sak hände mig ett flertal gånger i vice city men det har aldrig hänt i sanandreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Samma sak hände mig ett flertal gånger i vice city men det har aldrig hänt i sanandreas. haha..påhittigt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jag har då aldrig set en liftare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Det enda jag kan komma på är uppdraget när man plockar upp Paul Kent och runkaren. ehrr...Kent Paul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts