Meller Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Av 1 enda screenshot, det enda jag sätt, så kan jag inte fatta ngt positivt i spelet Miami Vice. Jag har spelat det... Årets eller vänta, världshistoriens största flopp. Jag menar det är det sämsta, tråkigaste och mest värdelösa spel jag lirat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Doom 3 kul i början men efter ett tag blir de bara tråkigare o tråkigare, samma med Far Cry i början va de kul men mot slutet blir de bara tråkigare o tråkigare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Det HÄR är årets flopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 kan någon förklara ordet "hype" för mig? /your homie dräng...... lite seg är jag väl men jaja, att "hypa" ett spel är att man liksom.. eller vi säger såhär: Jag står på ett expo och hypar ett spel, dvs jag står och ger folkmassorna som lyssnar på anledningar att längta efter spelet. Jag berättar bra saker som spelet alltså, jag har lite problem att beskriva det här men. Alltså ja, du, öhm... hur skulle man kunna säga... att hypa är ungefär samma sak som att "skryta" om spelet. De säger alla bra saker (och hoppar förstås över buggar och allt dåligt ) om spelet och visar snygga bilder så alla blir ungefär som "Wooooow, det där ser ju coolt ut, längta tills det kommer ut." ... ungefär så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Driv3r, så överhypat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 True Crime, skit tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Årets sämsta spel *Tänker högt* Van helsing var väl kul och... Burnout me... Årets sämsta spel var GTA:SA isådanafall av alla jag kört ! Men jag notera att GTA får 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 lite seg är jag väl men jaja, att "hypa" ett spel är att man liksom.. eller vi säger såhär: Jag står på ett expo och hypar ett spel, dvs jag står och ger folkmassorna som lyssnar på anledningar att längta efter spelet. Jag berättar bra saker som spelet alltså, jag har lite problem att beskriva det här men. Alltså ja, du, öhm... hur skulle man kunna säga... att hypa är ungefär samma sak som att "skryta" om spelet. De säger alla bra saker (och hoppar förstås över buggar och allt dåligt ) om spelet och visar snygga bilder så alla blir ungefär som "Wooooow, det där ser ju coolt ut, längta tills det kommer ut." ... ungefär så.... jag fattar då! man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 BF: Vietnam är årets flopp Älskar BF1942 och såg verkligen fram i mot Vietnam... blev så jävla besviken när jag spelade skiten som laggar som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 San andreas. Jag tröttnade snabbt på det. Kanske inte årets men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Doom 3 San Andreas Doom 3: Det första Doom är bättre San Andreas: Själv så tycker jag att det var ganska bra men det kunde blivit så mycket bättre. Alla sa massa bra grejer tex: "Åh fan va jag längtar!" osv, men jag tyckte det var bra hälften av spelet sen så tittade jag närmre på grafiken och såg usch! Det är samma grafik som Vice City fan!! Kunde blivit så mycket bättre *snyftar och säger det sakta för mig själv*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 DOOM 3 var överlägset sämst av dem spel jag testat i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Nu börjar jag undra om ni skriver upp de SÄMSTA spelen som släppts under åren eller de spel som ni läst massor om och fått mycket höga förfäntningar på som inte är fullt så bra som ni väntade er men ändå är otroligt bra. Jag bara frågar med tanke på de spel ni röstar på! Jag själv tycker att "Halo 2", "Doom 3" och "San Andreas" var de tre bästa spelen som tillverkats i år... även om det sakns grejjor men de är definitivt inte "en flopp och sämsta spelet som finns" som ni uttrycker det Om ni ska skriva ett "dåligt" spel så ska det vara "dåligt" och inte "under era förväntningar" Redigerad 22 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har spelat det... Årets eller vänta, världshistoriens största flopp. Jag menar det är det sämsta, tråkigaste och mest värdelösa spel jag lirat... varför? Det var rätt kul faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Av alla spel jag har spelat i år så är Halo 2 det som jag hade minst glädje utav. Jag förstår inte vad som är så speciellt med det. Det är en vanlig shooter, inget att lyfta fingrarna för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 varför? Det var rätt kul faktist. OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! Finns inget sämre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts