Jump to content

Årets flopp

Urachez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kan någon förklara ordet "hype" för mig? ;)

/your homie dräng......

lite seg är jag väl men jaja, att "hypa" ett spel är att man liksom..

eller vi säger såhär:

Jag står på ett expo och hypar ett spel, dvs jag står och ger folkmassorna som lyssnar på anledningar att längta efter spelet. Jag berättar bra saker som spelet alltså, jag har lite problem att beskriva det här men. Alltså ja, du, öhm... hur skulle man kunna säga... att hypa är ungefär samma sak som att "skryta" om spelet. De säger alla bra saker (och hoppar förstås över buggar och allt dåligt ;))

om spelet och visar snygga bilder så alla blir ungefär som "Wooooow, det där ser ju coolt ut, längta tills det kommer ut." ... ungefär så.... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lite seg är jag väl men jaja, att "hypa" ett spel är att man liksom..

eller vi säger såhär:

Jag står på ett expo och hypar ett spel, dvs jag står och ger folkmassorna som lyssnar på anledningar att längta efter spelet. Jag berättar bra saker som spelet alltså, jag har lite problem att beskriva det här men. Alltså ja, du, öhm... hur skulle man kunna säga... att hypa är ungefär samma sak som att "skryta" om spelet. De säger alla bra saker (och hoppar förstås över buggar och allt dåligt ;))

om spelet och visar snygga bilder så alla blir ungefär som "Wooooow, det där ser ju coolt ut, längta tills det kommer ut." ... ungefär så.... :angry:

jag fattar då! :angry: man tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doom 3

San Andreas

Doom 3:

Det första Doom är bättre

San Andreas:

Själv så tycker jag att det var ganska bra men det kunde blivit så mycket bättre. Alla sa massa bra grejer tex: "Åh fan va jag längtar!" osv, men jag tyckte det var bra hälften av spelet sen så tittade jag närmre på grafiken och såg usch! Det är samma grafik som Vice City fan!!

Kunde blivit så mycket bättre *snyftar och säger det sakta för mig själv*...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag undra om ni skriver upp de SÄMSTA spelen som släppts under åren eller de spel som ni läst massor om och fått mycket höga förfäntningar på som inte är fullt så bra som ni väntade er men ändå är otroligt bra. ;P

Jag bara frågar med tanke på de spel ni röstar på! ^_^

Jag själv tycker att "Halo 2", "Doom 3" och "San Andreas" var de tre bästa spelen som tillverkats i år... även om det sakns grejjor men de är definitivt inte "en flopp och sämsta spelet som finns" som ni uttrycker det -_-

Om ni ska skriva ett "dåligt" spel så ska det vara "dåligt" och inte "under era förväntningar"

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor