Urachez Skrivet 2 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Urachez är världens flopp... kanske inte innom spel-"kategorin" men Men lägg ner! Är det jag quotat i min signatur verkligen så skämmigt? I så fall borde du tänkt på det innan du skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej då, jag ville bara säga det, [ONTOPIC] Flat Out är kul, men alla andra spel som kommigt ut i år utklassar det helt ------------------------------------------------------------------------------------[Nytt inlägg''?] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej ush, Doom3 e bra och om man gämnför det med FlatOut så kan man inte säga mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej ush, Doom3 e bra och om man gämnför det med FlatOut så kan man inte säga mkt vadå!? är FlatOut bra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 vadå!? är FlatOut bra!? FLATOUT SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förlåter inte för caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 What he said.. Är du verkligen seriös? Du som suttit och spelat det typ varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 HL2 Singleplayer... tyvärr... visst är det ett uberbra spel men blir alldeles för mycke döda döda döda och det är ju nästan bara combine och zombie grejjer, saknar El-hundarna, 3 hövdade masken, bull chicken och endel andra grejjer :/ Antlions och snälla Elsprutande grejjerna är dock bara sååå sköönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Är du verkligen seriös? Du som suttit och spelat det typ varje dag Typ dom fyra första dagarna. Nu ligger det i hans hylla och samlar damm tillsammans med Chicago 1930. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 På så vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha, lustigt hur ni vet det där. Pico, var sitter kameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Megaman x7 är så fult och dåligt gjort.... En riktig flopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Spiderman the game(eller vad nu den senaste spelet i den serien heter...) Alldeles för kort, och det var för lätt. Eftersom spelet är gjort med samma motor som Rockstar Games använder i flesta av sina 3d spel så tycker jag inte att det är årets flopp Själv tycker jag att årets flopp var Harry Potter Och Fången Från Azkaban.. EA Games är väldigt bra spelutvecklare men när de använder motorer som Unreal Engine till sina spel så blir man ju lite besviken... Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Doom 3 och SA. Båda sög verkligen myr pung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Eftersom spelet är gjort med samma motor som Rockstar Games använder i flesta av sina 3d spel så tycker jag inte att det är årets flopp Öööh? Så ett spel kan inte bli dåligt, så länge man bygger det med Rockstar Games motor alltså? Håller inte riktigt med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Driv3r, The Sims 2 och Halo 2 är årets floppar. Driv3r: MASSOR av buggar kronglig kontroll och bara bra om du aldrig lämnar bilen. The Sims 2: Skulle lika gärna kunna vara en ny expansion till The Sims. Bara med ny grafik och några få nyheter. Halo 2: ÖVERHYPPAT!! Folk skrev o skrev o skrev om hur FANTASTISKT detta spel var. Sen spelade man det och visst, det var kul men inte det där spelet som skulle krossa alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Öööh? Så ett spel kan inte bli dåligt, så länge man bygger det med Rockstar Games motor alltså? Håller inte riktigt med där. Det är inte Rockstars Motor.. Det är motorn Rockstar Games använder..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det är inte Rockstars Motor.. Det är motorn Rockstar Games använder..... det gäller ju fortfarande, bara för att de använder samma motor måste ju inte båda spelen bli lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 det gäller ju fortfarande, bara för att de använder samma motor måste ju inte båda spelen bli lika bra Tycker jag iallafall (Du anar inte hur mycket 3d motorer betyder för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Av 1 enda screenshot, det enda jag sätt, så kan jag inte fatta ngt positivt i spelet Miami Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts