darkjak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 HL2! kul i början men i fortsättningen alltså. kill, kill, kill, kill.! var bara grafiken som var bra!! och True Crime!! banne med vad dåligt! PC-versionen av TC sög! Konsolversionen var OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 kan någon förklara ordet "hype" för mig? (:!!! /your homie dräng...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Doom 3 var värdelöst... Det blir min röst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tetris. Kanske inte kom i år dock, orka hålla koll på sånt. Vote: Brukar hålla mig ifrån dåliga spel, men jag får väl rösta på Doom3 av den anledningen att jag hatar sådana spel (:!!! (Okej, jag kan inte rösta på Doom3 eftersom jag aldrig kört det...men what a hell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Doom 3 och NFSU 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tycker att årets spel är HL2 och årets flopp är HL2 (:!!! HL2 var ett bra spel om man jämför med de andra spel som släpptes i år, det allra bästa i mitt tycke. Därför tycker jag att det blev årets spel. Årets flopp blev det för att jag hade förväntat mig såååååååååå mycket mer. Vart var klurigheten från HL? Detta spel kanske tog 10-15 effektiva speltimmar, medans HL jadu, satt i flera veckor och lira de spelet (:!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Doom 3 är nog årets flopp enligt mig, visst, lite små-läskigt i början men tillslut blev det bara tråkigt och förutsägbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 tycker Battlefeild Vietnam gillade spelet battlefield 1942 och såg stort eframemot nästa spel men det blev bara massa lagg för alla och grafiken dyster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Half Life 2. TVI VALE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 san andreas iaf av dom jag spelat som kom iår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hur tänker du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Rösten faller utan tvekan på Doom3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Gta san andreas. Sugigt och tråkigt.. Har aldrig tröttnat så fort på ett gta spel.. Tröttnade till och med på den tråkiga storyn.. Man hade ju förväntat sig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Half Life 2. TVI VALE! Varför är det så dåligt? Hörrnö!!! Redigerad 1 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Varför är det så dåligt? Hörrnö!!! Det behöver inte vara dåligt. En flopp kan ju vara något som inte levde upp till förväntingarna. Skulle jag rösta skulle jag säga Doom 3, absolut inget dåligt spel, men det var lite för simpelt för min smak. (Dessutom hatar jag läskiga spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Urachez är världens flopp... kanske inte innom spel-"kategorin" men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 San Andreas, fy fan vilket överskattat spel. Man tröttnar ju fan direkt på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Driv3r lätt. 0 i känsla, springer segt, hoppar en 5 cm typ. dålig bilkörning, jag hitta inge positivt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Ok,.. Doom3 tycker jag e bra iaf,.. har inge mer att tillägga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 San Andreas, fy fan vilket överskattat spel. Man tröttnar ju fan direkt på skiten. What he said.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts