Urachez Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nu har vi en årets spel-topic, och då skulle nog en årets flopp-topic passa fint. Här kan ni alltså skriva vilket spel ni tycker var årets flopp (2004), och även diskutera varför. Lätt lätt. Hmm... Min röst faller nog på MOH:PA. Det var verkligen ruskigt dålig känsla, för krävande och överhypat. Blöä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min röst faller på Half life 2. Det var för överhypat. Bara massa scriptat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) min röst faller på Vampire : bloodlines ! motivering ? tja.. det funkade itne ! @Mademan : HL2 ?? är du dum ?? ja det var försenat .. men inte överhypat ?? jag vet att alla borde ha sin egen åsikt men VAFAN ? Redigerad 29 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 min röst faller på Vampire : bloodlines ! motivering ? tja.. det funkade itne ! @Mademan : HL2 ?? är du dum ?? ja det var försenat .. men inte överhypat ?? jag vet att alla borde ha sin egen åsikt men VAFAN ? Iofs va det lite överhypat. T ex i början, när man blir inkallad i en korridor av en vakt. Då går killen i filmen till en lucka där en vakt ser en och drar igen luckan. Det gör vakten i vilket fall som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmmmm..... Driv3r. Det var inte dirket nåt dåligt spel, men det kunde vart så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 driv3r det var det sämsta spel jag köpt det var nästan sämre än half-life boxen som jag också köpte och jag kunde inte registrera min cd-key på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 HL2! kul i början men i fortsättningen alltså. kill, kill, kill, kill.! var bara grafiken som var bra!! och True Crime!! banne med vad dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm... själva spelet och grafiken va bra på HL2.. Men fy f*n va fult när man håller någonting i handen!!! Det ser ju för f*n ut som om det svävar Kanske ändrar mig senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Iofs va det lite överhypat. T ex i början, när man blir inkallad i en korridor av en vakt. Då går killen i filmen till en lucka där en vakt ser en och drar igen luckan. Det gör vakten i vilket fall som helst... hm jo.. för ahn kanske hör att man och barney kommer där ... nej HL2 är årets spel inte flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 San Andreas är klart årets speL! (blir bara roligare och roligare!) och HL2, klart överskattat enligt mig! Ettan var ju nytt och långt osv. Men tvåan var bara fixad ettan på något sätt. (!) så nej HL2 knappast årets spel men väldigt bra en då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hmm... fel topic?? Eller menar du att HL2 är årets flopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Spiderman the game(eller vad nu den senaste spelet i den serien heter...) Alldeles för kort, och det var för lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hmm... fel topic?? Eller menar du att HL2 är årets flopp? eller nja... årets floppp kanske det inte är men! överskattat iaf! True Crime suger väldigt iaf, efter 50 biljakter, 300 slagsmål skek jag och gick och sov.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Flat Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Oh man, MoH:PA tycker jag är riktigt skoj, samt att jag ser fram emot att spela både Vampire: Bloodlines och HL2 som jag just nu håller på att installera... Årets Flopp: Driv3r var inte bra, men True Crime var ta mig fan ännu sämre! Fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Flat Out Kom det i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Kom det i år? Japp. Och Bloodlines är ett jäkligt bra spel, men behöver über patchas. Troika har verkligen släppt ett buggigt spel, man tycker att de borde haft tid att fixa så'nt när dom inte fick släppa spelet även fast det var "klart". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmmmm..... Driv3r. Det var inte dirket nåt dåligt spel, men det kunde vart så mycket bättre. håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 tycker det flesta spelen i år har hållt aldeles för låg klass... jag röstar på doom3, the sims2, FlatOut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Håller med Kallesnopp, Doom 3 är årets flopp enligt mig. Äckligt överhypat, och extremt långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts